فارغ از رویکردهای سیاسی به دنبال توسعه فارس باشیم
کد خبر: 3984689
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

فارغ از رویکردهای سیاسی به دنبال توسعه فارس باشیم

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام و اتحاد تمام مسئولان و نهادها گفت: فارغ از همه رویکردهای سیاسی، باید به سمت فعالیت‌های بزرگ محرک که موجب توسعه استان می‌شود، حرکت کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 26 تیرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی لوله‌گذاری خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان لامرد، خواستار حفظ انسجام تمام مسئولان و نهادها برای توسعه استان شد و گفت: فارغ از همه رویکردهای سیاسی، باید به سمت فعالیت‌های بزرگ محرک که موجب توسعه استان می‌شود، حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان فارس به این نتیجه رسیده است که باید وقت، توان و انرژی خود را معطوف به بخش‌های مهم اساسی و زیربنایی استان کند، افزود: معادل ۵ هزار و ۱۰۰ پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در استان داریم و باید به سراغ پروژه‌هایی عظیم برویم که برای استان مهم است و زمینه ساز عمران و پیشرفت خواهد شد.

عزیزی با تصریح اینکه پروژه‌های بزرگی را با پیگیری و همکاری مسئولان استان شروع کردیم که یکی از این پروژه‌ها طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس بود، گفت: اساساً موضوع آب یکی از موضوعات مهم و محوری بود که مجمع نمایندگان و مدیران استان در اولویت کاری خود قرار دادند، چرا که موضوع آب حیاتی برای ما بود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به سمت پروژه‌های ریلی میرفتیم و استان را به عنوان  چهار راه ریلی جنوب کشور منظور می‌کردیم و راه‌های ریلی را در دستور کار قرار دادیم، گفت: بحث خطوط فرآورده پلی اتیلن از عسلویه به مرکز استان، خط انتقال فراورده از شیراز به سیرجان از موضوعات مهم و محوری ما بود.

وی همچنین با تصریح اینکه آزادراه شیراز ـ اصفهان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: آزاده راه شیراز بوشهر و بزرگراه شیراز ـ گلگهر نیز به مناقصه گذاشته می‌شود و باید تلاش کنیم این پروژه‌ها با سرعت بالا و حداقلی به مردم استان هدیه کنیم.

انتهای پیام
captcha