تجلیل از نویسندگان بومی استان کرمانشاه در ویژه برنامه «از تبار قلم»
کد خبر: 3984326
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

تجلیل از نویسندگان بومی استان کرمانشاه در ویژه برنامه «از تبار قلم»

در آئینی از نویسندگان بومی استان کرمانشاه تجلیل و آثار آن‌ها در قالب ویژه برنامه «از تبار قلم» معرفی شد.

رضا کریمی، معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از تجلیل نویسندگان بومی استان کرمانشاه در ویژه برنامه «از تبار قلم» خبر داد و اظهار کرد: آئیئ تجلیل از نویسندگان بومی و معرفی آثار آن‌ها در قالب ویژه برنامه «از تبار قلم» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی در استان کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این آئین با توجه به رویکرد نهاد در ارج نهادن به منزلت، قداست و حرمت قلم و صاحبان آن، همزمان با ایام شکل‌گیری محافل ادبی نهاد و گروه‌های موضوعی طی یک‌سال گذشته و مناسبت هایی، چون روز قلم و روز ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد.

کریمی با اشاره به انتخاب معیار‌های انتخاب نویسندگان در ویژه برنامه یاد شده به دارا بودن شاخص‌هایی، چون تعداد تألیفات ارزشمند و تأثیرگذار در حوزه موضوعی، دارا بودن ویژگی‌های برتر آثار منتشره از نویسندگان در ۵ سال گذشته، استقبال عمویم از تألیفات نویسنده و همچنین داشتن تناسب و ویژگی‌های لازم برای خرید و ارائه آثار در کتابخانه‌های عمومی استان اشاره کرد.

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در پایان گفت: ویژه برنامه یاد شده با حضور شورای ادبی نهاد و اهالی قلم به میزبانی استان خوزستان و مشارکت استان‌های لرستان و ایلام برگزار شد.

انتهای پیام
captcha