دو سامانه قرآنی در جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج رونمایی می‌شود
کد خبر: 3983337
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

دو سامانه قرآنی در جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج رونمایی می‌شود

در پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم از دو سامانه رونمایی می‌شود.

رونمایی از دو سامانه و ارائه گزارش نمایشگاه قرآن در جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج

به گزارش ایکنا، پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم سه‌شنبه، 22 تیرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضای این کمیسیون در سالن جلسات وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

بر همین اساس در این جلسه دو پیش از دستور و چهار دستور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در بخش پیش از دستور، از دو سامانه قرآنی رونمایی خواهد شد. این دو سامانه شامل سامانه جامع قوانین و مقررات قرآنی کشور و سامانه جامع مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور است.

همچنین در ادامه به اولین دستور این جلسه که بررسی و تصویب برنامه جامع مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی است، پرداخته می‌شود و در ادامه گزارش برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می‌شود.

ارائه و بررسی گزارش برپایی سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و گزارش توزیع اعتبارات قرآنی در شوراهای فرهنگ عمومی استان‌ها دو دستور دیگر پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم است.

یادآور می‌شود پنجاه و هشتمین جلسه این کمیسیون چهارم اسفندماه سال گذشته برگزار و طی آن اجرایی‌سازی برنامه جامع قرآن و فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا اتحادیه مؤسسات قرآنی در اولویت اجرایی‌سازی این سند باشد.

جلسات کمیسیون‌ توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن هر دو ماه یک بار برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha