رؤسای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس انتخاب شدند
کد خبر: 3980993
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹

رؤسای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس انتخاب شدند

در نخستین نشست هیئت مدیره دومین دوره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس رئیس، نائب رئیس و منشی هیئت مدیره این اتحادیه انتخاب شدند.

جمال پارسا، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری نخستین نشست هیئت مدیره دومین دوره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی استان خبر داد و گفت: بر اساس اساسنامه اتحادیه‌ها بعد از برگزاری انتخابات باید هیئت مدیره نخستین جلسه خود را به انتخاب رئیس هیئت مدیره، نائب رئیس و منشی اختصاص دهد.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مؤسسات قرآنی استان در برگزاری انتخابات اتحادیه گفت: بحمد الهی توانستیم این دوره یکی از آرام‌ترین و بهترین‌ مجمع عمومی مؤسسات قرآنی را برای برگزاری انتخابات برگزار کنیم که جای قدردانی دارد.

پارسا بیان کرد: در نخستین نشست هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس مشکلات مؤسسات و تشکل‌ها آسیب‌شناسی شد و بر اساس اهداف پنج‌گانه اساسنامه به این نتیجه رسیدند که باید در به کارگیری اعضای مؤسسات و اتحادیه بیشتر تلاش کرد و در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های اتحادیه به اعضا بیشتر فعالیت شود.

وی یکی از راهکارهای این قضیه را استفاده از فضای مجازی برشمرد و گفت: شیوع کرونا موجب شد تا سهم استفاده از نرم‌افزارها و پلت‌فرم‌های فضای مجازی توسعه پیدا کند لذا برای استفاده از تجارت مدیران مؤسسات سراسر استان ما هم یک پلت‌فرم را استفاده خواهیم کرد که جزئیات آن به اطلاع خواهد رسید.

پارسا از برگزاری انتخابات در هیئت مدیره برای معرفی رئیس، نائب رئیس و منشی هیئت مدیره در نخستین نشست خبر داد و گفت: در این نشست بعد از انجام رأی‌گیری بنده به عنوان رئیس هیئت مدیره، سیده مریم میرزاده به عنوان نائب رئیس و نجمه پاداش نیک هم به عنوان منشی هیئت مدیره انتخاب شدند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس با بیان اینکه علاوه بر این‌ها از زحمات محمد حسین اسلامی، مدیرعامل دوره قبل اتحادیه هم تقدیر شد، اظهار کرد: یکی از مباحث پر بحث و چالش در این نشست تعیین معیارها و ملاک‌های انتخاب مدیرعامل اتحادیه بود زیرا مدیرعامل نقش اساسی در عملکرد اتحادیه دارد و بناست در جلسه‌ای که طی یکی دو روز آینده برگزار شود، مدیرعامل اتحادیه هم انتخاب شود.

انتهای پیام
captcha