تلاش تمام‌عیار حزب‌الله برای حل بحران کنونی لبنان
کد خبر: 3980691
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

تلاش تمام‌عیار حزب‌الله برای حل بحران کنونی لبنان

ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب‌الله، تأیید کرد که این گروه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات لبنان خواهد کرد، چراکه تداوم این وضعیت در کشور دیگر امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب‌الله تصریح کرد که ما برای حل مشکلات لبنان و کاهش دشواری مردم این کشور تمام تلاش خود را می‌کنیم.

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله که در مراسمی به مناسبت سومین سالگرد درگذشت حاج احمد المصری ابو اسلام از فرماندهان حزب‌الله در شهر القصر هرمل برگزار شده بود، تأکید کرد که ما در قبال جامعه خود این مسئولیت اجتماعی را پذیرفته‌ایم تا بدون توجه به اینکه سهم ما از این حکومت اهمیتی داشته باشد، تمام تلاش خود را برای حل این بحران و کاهش دشواری وضعیت مردم بکنیم. وی تصریح کرد که ما آنچه را که در توان داریم، در راستای حل این بحران و مشکلات به کار خواهیم بست و از مردم خواست تا برای یاری همه گروه‌ها در حل مشکلات کنونی، صبر پیشه کنند.

در این مراسم، نمایندگانی از فراکسیون وفا به مقاومت در پارلمان لبنان، شیخ حسین زعیتر، معاون شورای اجرایی حزب‌الله، حسین النمر، مسئول منطقه بقاع در حزب‌الله و جمعی از مردم منطقه در کنار به همراه شماری از علمای دینی و دیگر گروه‌های فعال از شهرداری و سازمان‌های مشابه حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha