حضور خدام آستان قدس رضوی، در بیمارستان زینبیه‌(س) شهر خورموج
کد خبر: 3980197
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

حضور خدام آستان قدس رضوی، در بیمارستان زینبیه‌(س) شهر خورموج

کاروان زیر سایه خورشید در ادامه سفر به استان بوشهر به عیادت بیماران بیمارستان زینبیه‌(س) خورموج رفتند و بیمارستان زینبیه‌(س) دشتی با حضور خدام حرم مطهر رضوی معطر شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، خادمان حرم رضوی روز شنبه پنج تیرماه با حضور در شهرستان دشتی بوشهر، به بیمارستان زینبیه‌(س) خورموج مراجعه کرده و با استقبال رئیس شبکه بهداشت دشتی، مدیر دفتر پرستاری و کارکنان بیمارستان زینبیه (س) خورموج و همراهان بیماران روبرو شدند.

در این بازدید، بیماران، پرسنل و همراهان از پرچم متبرک حرم امام هشتم تبرک جستند و در ادامه این مراسم با اهدای نبات متبرک حرم امام هشتم به بیماران بخش دیالیز و اجرای مولودی از سوی یکی از خدام، دل‌های عاشقان اهل‌بیت‌(ع) روانه بارگاه علی ابن موسی‌الرضا (ع) شد.

محمدرضا مهریزان، روحانی کاروان خدام رضوی در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت از ایثار و جانفشانی مدافعان سلامت تقدیر کرد و گفت: با شیوع بیماری کرونا مدافعان سلامت از جان خود گذشتند و در این راه شهدای زیادی تقدیم نظام کردند.

وی افزود: با گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

در این برنامه معنوی، خادمان امام رضا‌(ع) از تعدادی از مدافعان سلامت تقدیر و هدایایی به رسم یادبود و تبرک به آنها اهداء کردند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha