استقبال دشتی‌ها از خادمان رضوی، نشانه علاقه به امام رضا(ع) است
کد خبر: 3979835
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
امام جمعه خورموج:

استقبال دشتی‌ها از خادمان رضوی، نشانه علاقه به امام رضا(ع) است

امام جمعه خورموج با اشاره به حضور خادمان رضوی در شهرستان دشتی گفت: استقبال مردم دشتی از خادمان امام رضا(ع)، نشانه علاقه مردم به آن امام است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح؛ امام جمعه خورموج استان بوشهر روز پنج‌شنبه سه تیر در آئین غبارویی و عطرافشانی گلزار شهدای این شهر که با حضور خدام رضوی برگزار شد، گفت: حضور خدام رضوی در شهرستان دشتی و شرکت در برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی باعث شده فضای این شهرستان معطر شود.

مصلح خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی که امکان حضور مردم در مشهد مقدس  و زیارت حضوری فراهم نیست حضور خدام در نقاط مختلف کشور کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

وی افزود: تمام مردم ایران، استان بوشهر و به ویژه شهرستان فرهنگی دشتی همیشه عاشق و دلداده حضرت امام رضا (ع) هستند و استقبال از خدام رضوی و شرکت در برنامه‌های میلاد امام رضا (ع) و برنامه‌های دهه کرامت نشانه علاقه شدید مردم این شهرستان به آن امام همام است.

امام جمعه خورموج با اشاره به جشن‌های سالانه دهه کرامت اظهارداشت: چند سالی است که به مناسبت دهه کرامت میزبان خدام حرم رضوی در سطح شهرستان هستیم که از این اقدام فرهنگی کمال تقدیر و قدردانی داریم.

وی افزود: امسال جشن های زیر سایه خورشید به خاطر شیوع بیماری کرونا به صورت محدود  برگزار می شود.

حسین باغداری مدیرکانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان دشتی نیز با بیان اینکه امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است، اظهار داشت: در دهه کرامت بیش از ۱۰۰ برنامه در نقاط مختلف شهرستان برگزار شده است.

باغداری افزود: در این روزها که سایه کرونا همه نقاط کشور را فرا گرفته حضور خدام در شهرستان حال و هوای حرم رضوی به فضای شهر داده است.

وی به برگزاری برنامه‌های امروز در سطح شهرستان با حضور خدام رضوی اشاره کرد و افزود: امروز چندین برنامه از جمله غباررویی گلزارشهدا، تجلیل از مدافعان امنیت و سلامت شهرستان؛ برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در شهرهای خورموج، کاکی، بادوله و شنبه با حضور مردم و حضور در برخی از روستاها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha