۱۶۲ نونهال اردبیلی قرآن را روخوانی کردند
کد خبر: 3979334
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

۱۶۲ نونهال اردبیلی قرآن را روخوانی کردند

مسئول خانه قرآنی یسری اردبیل، گفت: ۱۶۲ نونهال ۶ ساله اردبیلی ختم موفقیت‌آمیز روخوانی قرآن کریم طی ۶ ماه را در طرح «شمیم هدایت بر بال ملائک» جشن گرفتند.

۱۶۲ نونهال اردبیلی قرآن را روخوانی کردندزهرا حسین‌زاده، مسئول خانه قرآنی یسری اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: ۱۶۲ نونهال ۶ ساله اردبیلی ختم موفقیت‌آمیز روخوانی قرآن کریم طی ۶ ماه را در طرح «شمیم هدایت بر بال ملائک» جشن گرفتند.

وی بیان کرد: خانه قرآنی یسری، طی ۹ سال گذشته که فعالیت خود در زمینه آموزش رشته‌های مختلف قرآنی را آغاز کرده، توانسته است در زمینه تربیت قرآن‌آموزان به‌ویژه در رده سنی خردسالان و کودکان گام‌های خوبی بردارد.

حسین‌زاده، تصریح کرد: کلاس‌های این خانه قرآنی به صورت فصلی همچنین ترمی برگزار می‌شود که از جمله کلاس‌های ترمی می‌توان به دوره آموزشی روخوانی بی‌سوادی اشاره کرد.

مسئول خانه قرآنی یسری اردبیل، با اشاره به اینکه در این طرح ۱۶۲ نونهال توانستند روخوانی قرآن را به لحن و زبان عربی ختم کنند، گفت: مابقی نونهالان نیز توانستند آیات وحی را تا نیمه قرآن کریم بخوانند.

وی تاکید کرد: پس از پایان دوره، مسابقه‌ای برگزار شد و نونهالان برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

حسین‌زاده، افزود: با توجه به اینکه این مسابقات در سه سطح مقدماتی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای برگزار شده بود، نفرات برگزیده در هر سطح نیز با توجه به امتیاز کسب شده، مشخص شدند.

انتهای پیام
captcha