برنامه‌ریزی‌ فرهنگی و هنری اردبیل بر اساس آموزه‌های قرآنی انجام می‌شود
کد خبر: 3974065
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

برنامه‌ریزی‌ فرهنگی و هنری اردبیل بر اساس آموزه‌های قرآنی انجام می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: با هدف تأثیر رویکردی و محوری مسائل قرآنی، نماز و اخلاقیات در تلاش هستیم تا برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و هنری اردبیل براساس آموزه‌های قرآنی انجام شود.

برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و هنری اردبیل براساس آموزه‌های قرآنی انجام می‌یابدبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ششم خردادماه، در جلسه شورای اقامه نماز در اردبیل، اظهار کرد: با هدف تأثیر رویکردی و محوری مسائل قرآنی، نماز و اخلاقیات در تلاش هستیم تا برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و هنری اردبیل براساس آموزه‌های قرآنی انجام یابد که به همین منظور تمامی فعالیت‌ها ارزیابی می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای برنامه‌های تبلیغی و ترویجی حوزه نماز با در نظر گرفتن تمامی مباحث در استان اردبیل در دستور کاری قرار گرفته و به همین منظور تاکنون برنامه‌های مختلفی در همین راستا اجرا و اقدامات مناسبی نیز در این زمینه تبیین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود تا نسبت به برگزاری و فراخوان هنرواره اذان ایرانی اهتمام جدی داشته و برای تبیین فرهنگ و آموزه‌های قرآنی از هیچ تلاشی دریغ نکنند، چرا که هم‌اکنون جامعه اسلامی نیازمند تدوین و تهیه برنامه‌های جامع آموزه‌های قرآنی و نماز است.

بحرالعلومی با اشاره به اثرات نماز و قرآن برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نیز تصریح کرد: اگر اهداف مورد نظر در برابر نقشه‌های دشمنان خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باشد، بی‌شک در این زمینه شاهد خروجی‌های مورد انتظار و اساسی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: بحث و بررسی موضوعات اهمیت به ترویج و توسعه نماز در بین نسل جوان و امروزی و انس با قرآن یک نیاز مبرم و اساسی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و بایستی اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با محوریت این موضوعات مهم و اساسی باشد.

انتهای پیام
captcha