تشکیل گروه‌های جهادی در زمینه تولید و صنعت در فارس
کد خبر: 3978047
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

تشکیل گروه‌های جهادی در زمینه تولید و صنعت در فارس

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس با بیان اینکه به بحث حمایت از جهش تولید ورود کرده‌ایم، گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دلیل ماهیت ذاتی خود می‌تواند نقش محوری در زمینه تولید و صنعت داشته باشد لذا با محوریت سپاه گروه‌های جهادی در این زمینه تشکیل خواهد شد تا گام‌های مهمی در عرصه صنعت و تولید برداشته شود.

به گزارش ایکنا از فارس، محمد جامعی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس امروز، 26 خردادماه در گردهمایی مهندسین بسیجی شیراز با بیان اینکه جهش تولید و ارتقای صنعت در سر لیست مأموریت این دانشگاه قرار گرفته است، گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهش تولید ورود کرده است و با محوریت وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری از طرح‌های مربوط به این قضیه حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دلیل ماهیت ذاتی خود می‌تواند نقش محوری در زمینه تولید و صنعت داشته باشد لذا با محوریت سپاه گروه‌های جهادی در این زمینه تشکیل خواهد شد تا گام‌های مهمی در عرصه صنعت و تولید برداشته شود.

جامعی در ادامه سخنان خود به تشریح عملکرد این دانشگاه از ابتدا تاکنون پرداخت و افزود: آنچه که به عنوان یک اصل مهم در مأموریت این دانشگاه با سابقه 56 سال فعالیت مورد توجه قرار گرفته، تربیت تکنسین‌ و مهندسان کاربردی است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس بیان کرد: در دانشکده‌های 14 گانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، تلاش بر تربیت نیروهای آچار به دست مورد نیاز صنعت بوده است و خوشبختانه در این زمینه نیز تاکنون به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم به طوری که بخش زیادی از بزرگان صنعت در کشور و فارس فارغ‌التحصیل دانشکده‌های فنی هستند.

انتهای پیام
captcha