سیره رفتاری امام(ره) الگوی نامزد‌های انتخاباتی باشد
کد خبر: 3975145
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

سیره رفتاری امام(ره) الگوی نامزد‌های انتخاباتی باشد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، با اشاره به این که پاسداری از هویت ملی ایرانیان در دوره‌های مختلف مورد توجه واقع شده است، بیان کرد: باید سیره رفتاری امام(ره) به عنوان الگو و یک اولویت اساسی برای نامزد‌های انتخاباتی باشد.

انتخابات ۱۴۰۰؛ در پرتو اندیشه و سیره امام خمینی(ره)به گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، ۱۲ خردادماه، در دهمین رویداد ملی فرهنگی و آموزشی «طریق جاوید» که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به این که پاسداری از هویت ملی ایرانیان در دوره‌های مختلف مورد توجه واقع شده است، گفت: باید سیره رفتاری امام(ره) به عنوان الگو و یک اولویت اساسی برای نامزد‌های انتخاباتی باشد.

وی بیان کرد: در این روز‌ها با یکی از انتخاب‌های بسیار حساس در طول 43 سال از انقلاب مواجه هستیم و باید بدانیم «سیره انتخاباتی امام انقلاب چه بوده است» تا با استفاده از آن‌ بتوانیم انتخاباتی پرشور، پرنشاط، حداکثری و انتخابی اصلح داشته باشیم.

افتخاری، افزود: امام بزرگوار بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید نموده و بر این اعتقاد بودند که میزان رای مردم بعد از انقلاب نباید در مقایسه با قبل از انقلاب از سطح کمتری برخوردار باشد چرا که تبلیغات دشمنان در خارج از کشور و شکست خوردگان سیاسی در داخل، آن را بهانه‌ای برای ناکارآمدی و مایوس شدن مردم از انقلاب و نظام دانسته و از آن بهره برداری‌های مغرضانه سیاسی می‌کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، تصریح کرد: انقلاب اسلامی اتفاق بزرگ و مهم تاریخ اسلام است و نقش اصلی در انقلاب را حضرت امام و رهبری بی بدیلشان ایفا کردند، مصداق بارز آیه شریفه «لقد ارسلنا رسلنا» و آنچه که ایشان را ممتاز می‌کند پاسداری از ولایت و تبیین ارزش‌های دینی در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی مردم بود.

وی گفت: حضرت امام(ره) در طول دوران غیبت مسئولیت سنگربانی از مرز‌های عقیده، اندیشه و کیان اسلام ناب را عهده دار بودند و تلاش کردند فرهنگ تشیع را به صحنه عمل و متن زندگی مردم بکشانند.

افتخاری، تاکید کرد: امام راحل معمار نظام اسلامی بوده و حوزه‌های علمیه بعد از انقلاب در پیروی از این مکتب فقهی و مشی سیاسی امام موفق بودند، فلذا علمایی داریم که مایه مباهات هستند و در عرصه‌های علمی خوش می‌درخشند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، خاطر نشان کرد: با نگرشی اندک در فعالیت‌های امام، می‌توان گفت علت استواری ایشان در تمام فراز و نشیب‌های زندگی، اتکای حقیقی بر قدرت خداوند متعال، اعتقاد و اهمیت ارزش‌های دینی در سبک زندگی فردی و اجتماعی است.

وی یادآور شد: همه کمبود‌هایی که در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور وجود داشت به دست توانمند جوانان ولایی در حال رفع است و در دورترین نقاط کشور شاهد ارائه خدمات زیر ساختی به مردم هستیم.

افتخاری اظهار کرد: اینکه ما امروزه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، نظامی، علمی و ... در حال پیشرفت و توسعه هستیم حکایت از روحیه جهادی ملت ایران دارد که همواره پیروز و سربلند هستند.

انتهای پیام
captcha