رسانه ملی در تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری اصل بی‌طرفی را رعایت می‌کند
کد خبر: 3974745
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

رسانه ملی در تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری اصل بی‌طرفی را رعایت می‌کند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، گفت: رسانه ملی به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مهم، رعایت اصل بی‌طرفی را در تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری در نظر گرفته و به همین منظور اقدامات ویژه‌ای انجام داده است.

رضازاده// رسانه ملی در تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری اصل بی‌طرفی را رعایت می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، ۱۰ خردادماه، در جلسه اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل، اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان یکی از سرنوشت‌سازترین انتخابات ایران اسلامی است که نقش رسانه ملی در این زمینه بسیار خطیر و حساس است.

وی با اشاره به این که برنامه‌های بسیار ویژه‌ای برای انتخابات پیش رو توسط کاندیدا‌ها در نظر گرفته شده است، بیان کرد: رسانه ملی به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مهم رعایت اصل بی‌طرفی را در تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری در نظر گرفته و به همین منظور اقدامات ویژه‌ای انجام داده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، بیان کرد: یکی از ویژه‌برنامه‌ها که برای انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفته فراهم کردن شرایطی است که هر نامزد ریاست جمهوری در فرصت نیم ساعته در ارتباط با برنامه‌های خود برای رفع مشکلات استان اردبیل به سخنرانی می‌پردازند و گفت‌وگویی با اهالی استان خواهند داشت.

ملااحمدی ادامه داد: رفع مشکلات و موانع موجود در انتخاب فرد اصلح است و بی‌شک مردم دارالارشاد اردبیل همانند همیشه امسال نیز در پای صندوق‌های رأی حضوری پرشور و باشکوه خواهند داشت و پاسخی کوبنده به دشمنان خواهند داد.

وی تصریح کرد: تلاش رسانه‌های معاند برای بی‌تفاوت کردن مردم به مقوله انتخابات بیش از پیش ادامه دارد، اما رسانه ملی در این زمینه با تمام تلاش و قوا در برابر شبهه‌افکنی‌های رسانه‌ها ایستاده و برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

ملااحمدی با اشاره به یکی از نقش‌های مهم رسانه ملی در تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری، گفت: با توجه به این که انتخابات ۱۴۰۰ به خاطر شرایط کرونایی وضعیت ویژه و حساس‌تری دارد، بنابراین رسانه ملی در این زمینه باید نقش خود را به صورت همه‌جانبه ایفا کند.

حجت‌الاسلام عبدالله بیدار، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل، نیز در ادامه بیان کرد: تلاش رسانه ملی در تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری زبانزد عام و خاص و شایسته تقدیر و قدردانی است که بیشترین نقش را در برای انتخابات پیش رو به عهده گرفته است.

وی ادامه داد: یک هزار نفر ناظر انتخاباتی در استان اردبیل اضافه شده و آموزش‌های لازم نیز در این زمینه ارائه شده است، به طوری که امکان تخلف و تقلب انتخاباتی در این زمینه به صفر رسیده است.

انتهای پیام
captcha