تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن در آذربایجان غربی
کد خبر: 3973386
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن در آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: افراد علاقه‌مند به شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم تا ۱۳ خرداد برای ثبت‌نام فرصت دارند.

ارسالی| اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم از 13 اردیبهشت آغاز شده و تا 13 خرداد ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان در این بازه زمانی فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی افزود: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات به صورت اینترنتی بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی http://www.quraniran.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به شرط سنی شرکت در این دوره 18 سال تمام است، ادامه داد: این مسابقات در 11 رشته هم‌سرایی، هم‌خوانی قرآن کریم، رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود، عنوان کرد: پس از پایان ثبت‌نام زمان برگزاری مسابقات نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام جوانبخت با بیان اینکه سال گذشته مسابقات قرآن به دلیل شرایط کرونایی به صورت غیرحضوری برگزار شد، تصریح کرد: امید است امسال با مهار کرونا شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات در کشور باشیم.

 

انتهای پیام
captcha