اجرای فعالیت‌های قرآنی به صورت روزانه محقق شود
کد خبر: 3973247
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

اجرای فعالیت‌های قرآنی به صورت روزانه محقق شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین، گفت: گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه زمینه رشد و ارتقای جامعه و عزتمندی ملت ایران شده است که انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه داشته باشند، به طوری که اجرای فعالیت‌های قرآنی در رأس همه امور مبنای کار باشد و به صورت روزانه محقق شود.

اجرای فعالیت‌های قرآنی به صورت روزانه محقق شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مرتضی بالار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین، دوم خردادماه، در نخستین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان نمین، اظهار کرد: یکی از را‌ه‌های مهم رسیدن به تعالی و معنویت در جامعه اسلامی توسعه فرهنگ قرآنی است که نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و ترویج و توسعه آموزه‌های قرآنی به خصوص در بین نسل جوان و امروزی است.

وی با اشاره به این که کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از ملزومات جامعه است، بیان کرد: نیاز است در راستای ریشه‌کن کردن آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های اساسی با هدف توسعه فرهنگ قرآنی در دستور کار باشد تا بتوانیم نسلی دانا و عالم تربیت کنیم و کارآمدی را در جامعه رقم بزنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین ادامه داد: توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه نیازمند تأمین اعتبارات مناسب و کافی و نیز استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های افراد متخصص و کاردان است تا بتوانیم خروجی‌های مورد انتظار را شاهد باشیم و موانع و مشکلات را برطرف‌سازی کنیم.

وی اظهار کرد: گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه زمینه رشد و ارتقای جامعه و عزتمندی ملت ایران شده است که انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه داشته باشند، به طوری که اجرای فعالیت‌های قرآنی در رأس همه امور مبنای کار باشد و به صورت روزانه محقق شود.

بالار در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر نیز، تصریح کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی برای یادآوری رشادت‌ها و رزمندگان والامقام است که حماسه‌ای به یادماندنی از ایمان و انسجام انقلاب اسلامی ایران به یادگار گذاشت و باید در بین همگان تببین و ترویج یابد.

انتهای پیام
captcha