تسویه با ناشران نمایشگاه مجازی قرآن منوط به اعلام وصول پستی
کد خبر: 3971606
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
حسین صفری بیان کرد:

تسویه با ناشران نمایشگاه مجازی قرآن منوط به اعلام وصول پستی

مدیر بخش فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن با اشاره به این که ناشران باید تا روز 27اردیبهشت ماه مرسولات خریداری شده را به پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند، گفت: تسویه حساب ناشران منوط به اعلام وصول پستی بوده و در صورتی که اعلام وصول صورت نگرفته باشد امکان تسویه حساب وجود ندارد.

تسویه با ناشران نمایشگاه مجازی قرآن منوط به اعلام وصول پستی

به گزارش ایکنا، حسین صفری، مدیر بخش فروشگاهی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در خصوص دریافت مرسولات پستی این نمایشگاه توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پست تمامی مرسولات مربوط به نمایشگاه مجازی قرآن کریم که تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 اردیبهشت در سامانه این نمایشگاه به ثبت رسیده است همچنان از سوی دفاتر پستی سراسر کشور تحویل گرفته می‌شود.

وی افزود: ناشران موظف هستند تمامی آثاری که از سوی مخاطبان خریداری شده و روی پنل کاربری آن‌ها مشخص است را تا روز دوشنبه 27 اردیبهشت به پست تحویل دهند. گفتنی است اگر پس از این تاریخ مرسولات خریداری شده در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم را به دفاتر پستی ارائه کنند با تعرفه آزاد مواجه شده و تخفیف نمایشگاه از روی آن‌ها برداشته می‌شود.

مدیر بخش فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم همچنین بیان کرد: تسویه حساب ناشران منوط به اعلام وصول پستی بوده و در صورتی که اعلام وصول صورت نگرفته باشد امکان تسویه حساب وجود ندارد. بنابراین ناشران باید در پنل کاربری خود نسبت به ثبت سفارش و دریافت اعلام وصول اقدام کنند.

صفری در پایان بیان کرد: ناشران باید مرسوله‌های ارسالی را در لفافه و بسته‌بندی مناسب به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند؛ با توجه به تحویل تمام بسته‌ها و همچنین بررسی تضمین و کیفیت آن‌ها نسبت به تسویه با ناشران اقدام لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha