مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3963067
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد برگزار می‌شود

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی یزد، طبق اعلام قبلی، 20 فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مجمع عمومی اتحادیه طبق اعلام قبلی، جمعه، 20 فروردین‌ماه، ساعت 9 صبح در (فضای باز) کاروانسرای شمسی میبد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های مردمی معاونت قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد انجم‌شعاع، مدیر عامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان یزد و مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تشکیل خواهد شد.

شایق اضافه کرد: طی این جلسه گزارش بازرسی از تراز مالی سال 99 ارائه می‌شود و پس از آن انتخابات انجام می‌شود و پس از اقامه نماز ظهر کارگاه آموزشی با محوریت اخلاق مدیران قرآنی و اخلاق در مدیریت و سواد رسانه‌ای با تدریس حسین قادری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طی این دوره از انتخابات، 10 نفر برای هیئت مدیره و 5 نفر برای هیئت بازرسی کاندید شده‌اند که از این تعداد پنج نفر برای هیئت مدیره و سه نفر برای هیئت بازرسی انتخاب می‌شود.

شایق اضافه کرد: این جلسه بادعوت از 84  مدیر مؤسسه برگزار خواهد شد که در ابتدای جلسه نیز هر کدام از کاندیداها به مدت سه دقیقه فرصت معرفی برنامه‌های خود را به اجمال خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha