پرداخت حق‌الزحمه 90 درصد مربیان حفظ قرآن اوقاف در فارس
کد خبر: 3960959
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۰
با پیگیری‌های ایکنا انجام شد؛

پرداخت حق‌الزحمه 90 درصد مربیان حفظ قرآن اوقاف در فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به پرداخت حق‌الزحمه مربیان حفظ قرآن اوقاف بعد از گذشت دو سال و با پیگیری‌های ایکنا، گفت: تاکنون حق‌الزحمه حدود 90 درصد از مربیان طرح حفظ قرآن را پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش ایکنا از فارس، نخستین بار در تاریخ 24 دی سال گذشته بود که خبری مبنی بر عدم پرداخت حق‌‌‌الزحمه مربیان طرح ملی حفظ قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در استان فارس آن هم بعد از گذشت دو سال به خبرنگار ایکنا فارس رسید که بلافاصله بعد از شنیدن این موضوع پیگیر مطالبات این قشر زحمت‌کش شدیم.

در همان تماس نخست با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با برخورد خوبی مواجه شدیم به‌طوری که وی ضمن تأیید این خبر قول مساعد داد تا حق‌الزحمه مربیان قرآن را تا پایان سال 99 پرداخت کند.

بعد از آن در تاریخ 15 بهمن‌ماه سال 99 و همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خبری مبنی بر آغاز پرداخت حق‌الزحمه مربیان قرآن به ایکنا رسید که با عنوان «آغاز پرداخت حق‌الزحمه مربیان قرآن فارس بعد از 2 سال» بر روی خروجی ایکنا قرار گرفت.

در این خبر سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس به خبرنگار ایکنا اعلام کرد که 300 نفر از مربیان طرح ملی حفظ قرآن در استان فارس حق‌الزحمه خود را دریافت نکرده بودند اما روند پرداخت حق‌الزحمه آنان آغاز شده است.

در ادامه پیگیری‌های خود مجدد به سراغ حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس رفتیم تا از آخرین وضعیت پرداخت حق‌الزحمه‌ها باخبر شویم که وی در این رابطه به خبرنگار ایکنا، گفت: حق‌الزحمه حدود 90 درصد از مربیان قرآن را پرداخت کرده‌ایم.

وی بیان کرد: از 200 میلیون تومانی بدهی که مربیان طرح ملی حفظ قرآن داشتیم تنها 30 میلیون تومان یعنی حدود 10 درصد آن باقی مانده است که به‌زودی مابقی آن هم پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha