طریق الحسین‌(ع) مسلک صعود و اوج محبوبیت الهی است
کد خبر: 3960349
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

طریق الحسین‌(ع) مسلک صعود و اوج محبوبیت الهی است

امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان آینده با نام و راه حسین بن علی(ع) شکل می‌گیرد، گفت: طریق الحسین(ع) مسلک صعود و اوج محبوبیت الهی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، 27 اسفندماه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران، اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا(ع) محبوب جهان آفرینش و طریق شفاعت و عنایت خداوندی است.

نویسنده کتاب چهارده جلدی «انوارالهدی» با بیان اینکه امام حسین(ع) تجلی تمامی اسلام ناب محمدی(ص) است، افزود: امام حسین(ع) مایه بقای اسلام و عزت و اقتدار مسلمین و الگوی استکبارستیزی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه امام حسین(ع) کانون ولایت، امامت و مهدویت است، تأکید کرد: سومین پیشوای شیعیان باید الگوی تمامی دولت‌مردان برای هزینه کردن خود برای اسلام و مسلمین باشند.

وی بیان کرد: اگر امام حسین(ع) و نهضت عاشورا نبود، از اسلام، تنها اسمی می‌ماند و از محتوای آسمانی آن خبری نبود. امام حسین(ع) زیبایی و زینت تمام عالم وجود است و جهان آینده با نام و راه حسین بن علی‌(ع) شکل می‌گیرد. طریق الحسین‌(ع) مسلک صعود و اوج محبوبیت الهی است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را مایه اقتدار، افتخار، تمدن‌آفرینی و استکبارستیزی دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌های پیشرفت و عدالت، پیشگام و جلودار بوده است.

امام‌جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نماد باشکوه جهاد و ولایتمداری است، تصریح کرد: تضعیف بسیج و سپاه به هر شکل حرام و حمایت و تقویت آن واجب است.

وی با بیان اینکه جانبازان انقلاب اسلامی ایران به حضرت ابوالفضل العباس(ع) اقتدا کرده‌اند، گفت: جانبازان و رزمندگان انقلاب اسلامی ایران نماد جهاد و ایثار و صبر و مقاومت هستند.

حامد فکوری
انتهای پیام
captcha