پیشنهاد استاندار برای شورای عالی قرآن فارس
کد خبر: 3953923
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

پیشنهاد استاندار برای شورای عالی قرآن فارس

عنایت‌الله رحیمی با اشاره به تدوین اساسنامه‌ شورای عالی قرآن استان فارس پیشنهاد داد تا تعدد كارگروه‌های این شورا كاسته شود و این كارگروه‌ها به‌صورت موضوعی تقسیم‌بندی شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 26 بهمن‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان كه با دو دستور جلسه راه‌اندازی شورای عالی قرآن و بررسی برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی برگزار شده بود، به تدوین اساسنامه‌ شورای عالی قرآن استان اشاره كرد و گفت: مشكلی كه در كشور با آن مواجه هستیم، تعدد سامانه‌ها و كارگروه‌هاست كه خود تبدیل به یك معضل برای كشور شده است و باید برای این كار تعدادی متخصص بیاوریم كه متخصصان سامانه‌ها را شناسایی كنند.


بيشتر بخوانيد:


وی به تدوین 10 كارگروه ذیل شورای عالی قرآن استان فارس اشاره كرد و افزود: تدوین این تعداد كارگروه یك كار بسیار عجیب، وقت‌گیر و پیچیده خواهد بود و به نظر می‌رسد كه كارگروه‌ها را به‌صورت موضوعی دسته‌بندی كنیم، بهتر است به‌عنوان مثال كارگروه تدوین برنامه‌ها، كارگروه عملیاتی كردن برنامه‌ها، كارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغ برنامه‌ها و غیره.

رحیمی ادامه داد: به جای 10 كارگروه می‌توان 3 كارگروه ذیل شورای عالی قرآن استان تعریف كنیم در غیر این صورت تا زمانی كه بخواهیم نظرات 10 كارگروه‌ها را جمع‌بندی كرده و به شورای فرهنگ عمومی بیاوریم، زمان بسیار زیادی طول می‌كشد.

استاندار فارس در ادامه خطاب به اعضای شورای فرهنگ عمومی استان تأكید كرد: هیچ‌گاه گمان نكنید كه كمتر از مسئولان و دست‌اندركاران تهران در رابطه با راه‌اندازی این شورا كمتر می‌دانید زیرا شما كار كارشناسی انجام می‌دهید و بسیاری از ریز‌ه‌كاری‌ها را بهتر و دقیق‌تر می‌دانید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از عموم مردم كه در راهپیمایی 22 بهمن حضور فعال داشتند و بار دیگر همبستگی و اتحاد حاكم در كشور را نشان دادند، قدردانی كرد.

انتهای پیام
captcha