تقدیر کاروان قرآنی انقلاب از خانواده شهدای سلامت / بیمارستان بقیةالله میزبان کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 3952955
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
در بیمارستان بقیه الله الاعظم؛

تقدیر کاروان قرآنی انقلاب از خانواده شهدای سلامت / بیمارستان بقیةالله میزبان کاروان قرآنی انقلاب

کاروان قرآنی انقلاب با برپایی محفل قرآنی در بیمارستان بقیةالله الاعظم تهران و تجلیل از مدافعان حرم، مدافعان سلامت و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ کاروان قرآنی انقلاب امروز دوشنبه بیستم بهمن‌ماه با برپایی مراسم و محفل قرآنی در بیمارستان بقیةالله الاعظم تهران با حضور جمعی از مدیران قرآنی و حسین صمدی‌نیا، رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیةالله الاعظم(عج) برگزار شد.

محفل قرآنی کاروان انقلاب در بیمارستان بقیةالله الاعظم به مناسبت تجلیل از مدافعان حرم، مدافعان سلامت و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد که در این محفل قرآنی، سعید پرویزی و قاسم رضیعی، قاریان بین‌المللی کشور به قرائت قرآن پرداختند و در ادامه این محفل، گروه تواشیح محمد رسول الله نیز با دو اجرا به برنامه جمع‌خوانی پرداخت.

حسین صمدی‌نیا، رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیةالله الاعظم(عج) در این مراسم با بیان اینکه حضرت امام خمینی‌(ره) دستور شکل‌گیری این بیمارستان را در سال ۱۳۶۳ و در اوج حملات شیمیایی دشمن صادر فرمودند و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۵ این بیمارستان را افتتاح فرمودند، گفت: در همان ایام این بیمارستان در تمامی بحران‌های کشور فعال بود و تا‌کنون فعال است.

وی ادامه داد: در زمان حضور مدافعان حرم، خدمتگزاری به بیش از ۷۰۰۰ نفر از این عزیزان بر دوش ما واگذار شد. همچنین یک شهید از عزیزان مدافع حرم را از این بیمارستان تقدیم نظام اسلامی شد و بعد‌ها که ورود این ویروس منحوس به کشور رخ داد، در طول یک سال گذشته جزو اولین مراکزی بودیم که بیمار پذیرش کردیم و تقریباً تمامی امکانات بیمارستان را به دستور مقام معظم رهبری، فرمانده کل سپاه و سیاست‌های انجام شده صرف مبارزه با این ویروس منحوس کردیم؛ به طوری که بیش از ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان تاکنون پذیرش شدند.

رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیةالله الاعظم(عج) ادامه داد: امروز به لطف خداوند متعال در تمامی بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی نیرو داریم و این توفیق را داشتیم که در ارائه خدمات با کیفیت مناسب همراه باشیم و بیش از ۹۰ درصد بیماران کرونایی با حال عمومی خوب بیمارستان را ترک کردند. در حین اجرای این خدمات بخشی از عزیزانمان به مثال جانبازان دوران دفاع مقدس خودشان مبتلا به این ویروس شدند و چهار شهید مدافع سلامت از مجموعه همکاران خانواده بزرگ بیمارستان بقیةالله به کشور عزیزمان تقدیم شد.
تقدیر کاروان قرآنی انقلاب از خانواده شهدای سلامت / بیمارستان بقیه الله میزبان کاروان قرآنی انقلاب
 
صمدی‌نیا با بیان اینکه جامعه بزرگی از جهادگران و خیرین ما را در این راه یاری کردند، گفت: گروه‌های جهادی از عزیزان طلاب حوزه علمیه و گروه‌های بسیجی، دانشجویان، اساتید و افراد خیر با جمعیتی بیش از ۲۰۰ نفر ما را در این راه یاری و کمک کردند و در این مسیر خودشان هم مبتلا شدند، اما در طول این راه همراه ما بودند.

وی با تأکید بر اینکه در برنامه‌های بیمارستان تکریم بیماران جزو خدمات بیمارستان بوده، به طوری که عزیزان خدمات خودشان را هر روز صبح با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز می‌کنند و کادر درمان تمامی خدمات خودشان را بر پایه تکریم ارباب رجوع و مراجعانی که به بیمارستان وارد می‌شوند، قرار داده‌اند، اظهار کرد: تمام بیمارستان در جهت تکریم و رعایت هرچه بیشتر سلامت معنوی بیماران، اخلاق‌مداری و ارائه خدمات درمانی با کیفیت بسیج شده است.

به گزارش ایکنا؛ در پایان این برنامه از خانواده شهدای مدافع سلامت بیمارستان بقیةالله الاعظم(عج) از جمله شهیدان تقی زارع، احمد داستانی، شیرین صفوی، محمدحسین قاسمی و قدرت نقی‌زاده تقدیر شد. همچنین از خیرین و گروه‌های جهادی مدافع سلامت این بیمارستان نیز با اهدای هدایا و لوح یادبود تقدیر شد.
انتهای پیام
captcha