حجت‌الاسلام مظلومی؛ مبتکر به‌کارگیری علوم رایانه در گسترش اسلام
کد خبر: 3952216
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

حجت‌الاسلام مظلومی؛ مبتکر به‌کارگیری علوم رایانه در گسترش اسلام

نماینده سابق ولی‌فقیه در حج و زیارت گفت: ابتکار حجت‌الاسلام مظلومی در بهره‌گیری از دانش‌ نوین علوم رایانه‌ای به منظور انتقال علوم و مفاهیم دینی، مسیر جدیدی را در گسترش مبانی اسلامی ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام مظلومی؛ مبتکر به‌کارگیری علوم رایانه در گسترش اسلامبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسگر، نماینده سابق ولی‌فقیه در حج و زیارت ظهر امروز، 17 بهمن‌ماه در آیین یادبود حجت‌الاسلام مظلومی اظهار کرد: ایشان از چهره‌های مؤثر در قلمروهای حج و زیارت، اربعین و فعالیت‌های بین‌المللی به شمار می‌رفت و ارتحال این روحانی نستوه خسران بزرگی برای بعثه و حج و زیارت بود.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام مظلومی همواره در رسیدن به درجات علمی بالا تلاش می‌کرد و فردی اندیشمند و صاحب نظر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی بود، بیان کرد: او در طول عمر با برکت خود خدمات زیادی را به قرآن کریم، مکتب اهل‌بیت (ع) و انقلاب اسلامی به‌ویژه در عرصه‌های بین‌المللی کردند.

وی با اشاره به اینکه آشنایی به سواد روز و حوزه رسانه از امتیازات و شایستگی‌های حجت‌الاسلام مظلومی محسوب می‌شد، ابراز کرد: ابتکار او در بهره‌گیری از دانش‌ نوین علوم کامپیوتری به‌منظور انتقال علوم و مفاهیم دینی، مسیر جدیدی را در گسترش علوم اسلامی ایجاد کرد.

نماینده سابق ولی فقیه در حج و زیارت ادامه داد: حجت‌الاسلام مظلومی فردی اندیشمند و صاحب نظر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی بود. همچنین در زمینه اقدامات فرهنگی و اجتماعی بسیار خبره بود و انتظار می‌رفت که وی به درجات عالی برسد.

وی با یادآوری اینکه حجت‌الاسلام مظلومی سال‌ها به عنوان نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کشورهای مختلف حضور داشتند، یادآور شد: فعالیت ایشان در استرالیا و کشورهای آسیای جنوب شرقی بسیار بزرگ، با اهمیت، تأثیرگذار و جریان‌ساز بود.

قاضی‌عسگر ارتحال حجت‌الاسلام مظلومی را خسران بزرگی برای جامعه اسلامی خواند و گفت: ایشان در طول عمر با برکت خود، تلاش‌های بسیاری برای نشر علوم دینی داشت و نقش او در نشر و توسعه گفتمان و مفاهیم اهل‌بیت (ع) و انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف بی‌بدیل است.

انتهای پیام
captcha