بصیرت‌افزایی انقلابی؛ مهمترین رسالت خبرنگاران + عکس
کد خبر: 3943733
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
امام جمعه املش تأکید کرد:

بصیرت‌افزایی انقلابی؛ مهمترین رسالت خبرنگاران + عکس

حجت‌الاسلام رنجبر، تولید محتوای انقلابی در فضای مجازی را از رسالت مهم خبرنگاران در دهه بصیرت برشمرد و گفت: تبیین فضایل انقلاب و رهبری، بیان پیشرفت‌های هسته‌ای و نظامی کشور، تبیین تحریم‌ها و تهدید‌ها از دیگر وظایف مهمی است که خبرنگاران باید انجام دهند.

به گزارش خبرنگارافتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام رنجبر، امام جمعه املش، ششم دی‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: ایام‌الله‌های بزرگی در پیش داریم؛ ۹ تا ۱۹ دی‌ماه که به نام دهه بصیرت - میثاق با ولایت نامگذاری شده است، سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای سردار فخری‌زاده که در جایگاه خویش بی‌نظیر است.

وی افزود: امسال یازدهمین سالگرد حماسه ۹ دی را داریم که نماد عزت و استقلال است؛ ۹ دی معجزه‌ای بود که باعث شد مردم از فتنه هشت ماهه نجات پیدا کنند.

امام جمعه املش با استناد به فرموده مقام معظم رهبری که خبرنگاران زبان گویای زمان هستند، بیان کرد: ولایت، اساس جامعه است؛ دشمن در پی تشویق مردم به عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و قرار گرفتن آنان در مقابل انقلاب است و اینجاست که رسالت خبرنگاران بسیار مهم است.

وی تولید محتوای انقلابی در فضای مجازی را از رسالت مهم خبرنگاران در دهه بصیرت برشمرد و گفت: تبیین تحریم‌ها و تهدید‌ها، تشویق مردم به شرکت در انتخابات، تبیین فضایل انقلاب و رهبری، بیان پیشرفت‌های هسته‌ای و نظامی کشور، تشویق جامعه به شناختن جایگاه ولایت، شهید و شهادت از دیگر وظایف مهمی است که خبرنگاران باید انجام دهند.
 

الیاس عبداله‌پور املشی
انتهای پیام
captcha