تخفیف هزینه اینترنت به تشکل‌های قرآنی سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3941919
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

تخفیف هزینه اینترنت به تشکل‌های قرآنی سیستان و بلوچستان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان از رایزنی به منظور برخورداری مؤسسات، اساتید و مربیان قرآن استان از اینترنت فیبر نوری با تخفیف 50 درصد خبر داد.

سیدمهدی پور‌موسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به هماهنگی با مخابرات استان به منظور در اختیار گذاشتن اینترنت پرسرعت برای مؤسسات اظهار کرد: طی این رایزنی‌ها مقرر شد تا به تشکل‌های قرآنی که زیرساخت و امکان دریافت فیبر نوری دارند، این خدمات با تخفیف 50 درصد ارائه شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و ضرورت آموزش در بستر فضای مجازی اظهار کرد: به منظور بهبود کیفیت آموزشی و سرعت انتقال داده‌ میان مؤسسات و قرآن‌آموزان (دانلود و آپلود مطالب) و از سوی دیگر تشویق قرآن‌آموزان و فعالان قرآنی برای استمرار در روند آموزش، این شرایط فراهم شده است.

پورموسوی با اشاره به اینکه شرایط فوق برای مربیان قرآنی که زیرساخت‌های بهره‌مندی از فیبر نوری را در محل سکونت خود دارند، فراهم شده است، افزود: مؤسسات متقاضی در شهرهای زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، چابهار و زهک و اساتید و مربیان قرآن می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه به مرکز مخابرات استان از این مزیت بهره‌مند شوند تا آموزش غیر حضوری مناسبی را ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha