تشكیل هیئت‌ اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در استان‌ها تا پایان آذر
کد خبر: 3940430
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
افتخاری به ایكنا خبر داد:

تشكیل هیئت‌ اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در استان‌ها تا پایان آذر

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با بیان اینكه این هیئت در بسیاری از استان‌های كشور راه‌اندازی شده است، افزود: در آذر جاری تمام استان‌های كشور باید هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی را راه‌اندازی كنند.

هیئت‌اندیشه‌ورز بانوان قرآنیپیروزی انقلاب اسلامی همان‌طور كه در ابعاد مختلف موجب رشد و شكوفایی ایران شد، در بحث فعالیت‌های قرآنی نیز تحول عظیمی را ایجاد کرد، به‌ طوری كه تعدد و كیفیت فعالیت‌های قرآنی بعد از انقلاب قابل قیاس با قبل از آن نیست و مسلماً برای این جهش و تحول اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد نقش مهمی را ایفا كرده‌اند. زنان به‌عنوان یكی از اركان اصلی هر جامعه‌ای در رشد و تحول و پیشرفت فعالیت‌های قرآنی در كشور همواره نقشی اساسی ایفا می‌كنند؛ لذا توجه ویژه به فعالیت‌های قرآنی بانوان نیز در دستور كار مسئولان قرآنی كشور قرار گرفته است.

در 27 فروردین سال جاری حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن‌ الكریم، از تشكیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با هدف تبادل افکار و بهره‌مندی از اندیشه و ایده‌های بانوان قرآنی كشورمان خبر داد و در 22 مهرماه احكام اعضای این هیئت اندیشه‌ورز از سوی رئیس سازمان دارالقرآن‌الكریم ابلاغ و به موجب این احكام لاله افتخاری به عنوان رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور معرفی شد. همچنین در 28 آبان‌ سال جاری نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان‌ها با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، مدیرکل امور استان‌ها، رئیس و برخی از اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور، رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور و تعدادی از بانوان قرآنی استان‌ها برگزار شد.

لاله افتخاری، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی كشور، در خصوص تشكیل این هیئت در استان‌های مختلف به خبرنگار ایكنا فارس، گفت: چندی پیش اساسنامه و آیین‌نامه اجرایی این هیئت را به استان‌های مختلف كشورمان ارائه دادیم.

وی افزود: در جلسه‌ای به‌ شکل ویدئوكنفرانس با حضور مدیران و یكی از بانوان قرآنی فرهیخته هر استان مباحثی در خصوص اساسنامه و آیین‌نامه اجرایی این هیئت بیان شد.

افتخاری با بیان اینكه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در بسیاری از استان‌های كشور راه‌اندازی شده است، افزود: در آذر جاری تمام استان‌های كشور باید هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی را راه‌اندازی كنند.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی كشورمان در پایان اظهار كرد: برنامه‌ کنونی تصویب نهایی كلان‌‌برنامه‌هایی است كه باید در استان‌های مختلف اجرا شوند و به محض تصویب نهایی آن‌ها را به استان‌ها ابلاغ خواهیم كرد.

انتهای پیام
captcha