ثمربخشی همکاری مردم در اجرای محدودیت‌ها و کاهش آمار کرونا
کد خبر: 3939902
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

ثمربخشی همکاری مردم در اجرای محدودیت‌ها و کاهش آمار کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز، کاهش آمار جان‌باختگان را حاصل مشارکت و همراهی مردم و مسئولان با مدافعان سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور رئیس، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه امروز، 18 آذرماه برگزار شد.

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به ۱۹ مورد فوت بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته که هیچ مورد زیر ۶۰ سال بین جانباختگان نبوده است، از تلاش‌های انجام شده در ماه‌های گذشته و از جان گذشتگی مجموعه سلامت استان برای مقابله با ویروس کرونا و همکاری‌های درون‌بخشی و برون‌بخشی برای ارائه خدمت به مردم استان و بیماران کووید۱۹، تقدیر کرد.  

وی، کاهش آمار جان‌باختگان را حاصل مشارکت و همراهی مردم و مسئولان با مدافعان سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و افزود: با همکاری مردم و مسئولان و رعایت بیش از پیش توصیه‌های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمع‌ها و دورهمی‌های خانوادگی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در جلوگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن بکوشیم.

در این نشست معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشكی شیراز گزارشی از اقدامات حوزه‌های مختلف دانشگاه در زمینه مقابله با کرونا را به رئیس دانشگاه ارائه دادند و مصوبات روزهای گذشته بررسی و دستورات لازم در بخش‌های مختلف از سوی رئیس دانشگاه به اعضای ستاد ابلاغ شد.  

بررسی روند اجرای طرح محله محور شهید حاج «قاسم سلیمانی» در استان، غربالگری کووید۱۹، شرایط بیمارستان‌های استان و نحوه ارائه خدمت به بیماران و مسائل مربوط به حوزه آموزش و نحوه برگزاری کلاس‌های مجازی و امتحانات دانشجویان، از موضوعات بررسی شده در نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ بود.

انتهای پیام
captcha