9 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت موافقت اصولی دریافت کردند
کد خبر: 3937480
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

9 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت موافقت اصولی دریافت کردند

9 پرونده متقاضی تأسیس مؤسسه در بیست و سومین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و موافقت اصولی دریافت کردند.

به گزارش ایکنا، بیست و سومین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سوم آذرماه به صورت نیمه‌حضوری و مجازی با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، حجج اسلام محمدعلی خسروی، سیدمصطفی حسینی، محمدعلی خواجه پیری، مهدی محمدی، مرتضی خدمتکار، سیدفخرالدین اسماعیلی و حمیدرضا شیخ‌ویسی در دفتر معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. 

در این جلسه، 9 پرونده متقاضی تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مؤسسات موافقت اصولی دریافت کردند. 

این مؤسسات شامل نغمه‌های آسمانی از استان زنجان در حوزه آموزش عمومی، خاتم‌المرسلین(ص) از استان البرز در حوزه آموزش عمومی، شهید محمدهادی زینی از یزد در حوزه آموزش عمومی‌، مکتب الزهرا(س)از استان البرز در حوزه آموزش عمومی است. 

همچنین از دیگر مؤسسات می‌توان به راسخون از خراسان رضوی در عرصه آموزش عمومی و تخصصی، سراج منیر، الهدی؛ امام حسن مجتبی(ع) و صراط نور از خراسان رضوی در حوزه آموزش عمومی‌ اشاره کرد. 

انتهای پیام
captcha