داوری مسابقات سراسری قرآن همزمان با پخش انجام می‌شود
کد خبر: 3933936
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

داوری مسابقات سراسری قرآن همزمان با پخش انجام می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ضبط تلاوت متسابقان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن درباره نحوه داوری مسابقات، گفت: اجرای مسابقات در بخش آقایان به شیوه ضبط در استودیو بوده و داوری هم‌زمان با پخش انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به آغاز مسابقات سراسری قرآن در استان، اظهار کرد: مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صبح امروز، ۱۸ آبان ماه در بخش آقایان در کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به حضور ۵ متسابق در بخش آقایان، افزود: این دوره مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا در مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن به‌منظور کاهش هزینه‌ها و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی با حضور نمایندگان هر استان در ساختمان پخش مرکز صدا و سیمای استان‌ها برگزار می‌شود، گفت: پس از ضبط تلاوت نمایندگان هر استان در هفته دوم آذرماه و همزمان با پخش از شبکه قرآن و معارف مسابقات به صورت زنده، داوری خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه درخصوص برگزاری مسابقات در بخش بانوان، خاطر نشان کرد: مسابقات بخش بانوان در استان از ۱۹ آبان ماه به شیوه ویدئوکنفرانس در محل اداره اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود و قرائت‌ها توسط داوران مستقر در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف داوری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha