اعلام زمان برگزاری مسابقات کشوری قرآن در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3933807
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

اعلام زمان برگزاری مسابقات کشوری قرآن در خراسان‌شمالی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آقایان در استان از ۱۸ آبان ماه آغاز می‌شود.

زمان برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در استان خراسان شمالی اعلام شدحجت‌الاسلام و المسلمین عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه مسابقات کشوری قرآن کریم در سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان مشخص شد که تاریخ برگزاری مسابقات بانوان از 14 آبان ماه آغاز و تا 18 آبان ماه ادامه دارد که استان‌ها به تفکیک جدول زمانبندی، به اجرای مسابقه به صورت زنده (آنلاین) در مرکز استان می‌پردازند که زمان برگزاری این مسابقات در استان خراسان شمالی در بخش بانوان ۱۸ آبان ماه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی  اظهار کرد: زمان برگزاری مسابقات بخش آقایان نیز که به صورت ضبطی اجرا می‌شود، در محل صداوسیمای استان‌ها از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۲ آبان خواهد بود که در آذر ماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، این بخش داوری خواهد شود و تاریخ برگزاری مسابقات این بخش در استان خراسان شمالی  ۲۱ آبان ماه است.

حجت‌الاسلام آسوده با بیان اینکه نمایندگان استان در این مسابقات هفت نفر هستند، اظهار کرد: 5 نفر در بخش آقایان و 2 نفر در بخش بانوان در این مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور خواهند داشت.

وی از اعلام آمادگی استان جهت برگزاری مطلوب و بدون نقص مسابقات خبر داد و تأکید کرد: امسال اولین سالی است که به علت شیوع بیماری کرونا مسابقات به این شیوه برگزار و تجریه خوبی کسب خواهد شد و این مسابقات با تمهیداتی که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان و برنامه‌ریزی‌های درون استانی صورت گرفته است به بهترین نحو برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha