برگزاری مجازی مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در کرمان
کد خبر: 3933680
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

برگزاری مجازی مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در کرمان

سرپرست امور قرآنی اداره کل اوقاف استان معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان جزئیات برگزاری مجازی مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمان را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی، سرپرست امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان امروز شنبه، 17 آبان‌ماه با اشاره به این که 11 نفر از استان کرمان به مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کردند، گفت: مرحله کشوری این دوره از مسابقات در تاریخ‌های 19 و 22 آبان در دو بخش بانوان و آقایان در کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا این دوره از مسابقات در سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در مراکز استان‌ها به صورت مجازی به رقابت می‌پردازند.

سرپرست امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اشاره به جزئیات برگزاری این مسابقات بیان کرد: مسابقات آقایان، در تاریخ 22 آبان با حضور متسابقان در صدا و سیمای مرکز کرمان ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات بانوان، تاریخ 19 آبان در سالن اداره کل اوقاف و امور خیریه و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود، تصریح کرد: داوری این بخش نیز به صورت همزمان با برگزاری مسابقات از سازمان اوقاف انجام می‌شود.

فاطمی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات، پنج بانو از استان کرمان در پنج رشته حفظ 20 جزء، حفظ کل، ترتیل و قرائت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند اظهارکرد: در بخش آقایان نیز 6 نفر شرکت کننده در هفت رشته حفظ 20 جزء، حفظ کل، اذان، ترتیل، قرائت و دعاخوانی از استان کرمان در این مسابقات حضور دارند.

وی تأکید کرد: نجمه ملک‌پورزاده، عاطفه محمودزاده، مجیده رضاپور، فاطمه اصغرزاده، زهرا آل‌سعدی و در بخش آقایان سیدمهدی طیب، حسین زمانی، پیمان خیرخواه، سیدمحمدعلی موسوی، هادی حافظ‌آبادی و احمدرضا زینلی از استان کرمان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

انتهای پیام
captcha