اعلام جزئیات برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3933490
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

اعلام جزئیات برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان‌ها به دلیل مقابله با شیوع کرونا، گفت: در آذربایجان‌شرقی نیز این مرحله از مسابقات، از ۱۹ آبان آغاز می‌شود.

اعلام جزئیات برگزاری مرحله كشوری مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقیحجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف استان، در گفت‌وگو با ایكنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینكه مرحله كشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف به دلیل شیوع كرونا به‌صورت ویدئو كنفرانس برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به‌صورت همزمان كشوری در هر استان به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: تاریخ برگزاری مسابقات بانوان ۱۹ آبان‌ماه جاری خواهد بود که در محل اداره کل اوقاف استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان این‌که مسابقات بخش آقایان نیز از تاریخ ۲۲ آبان‌ماه در صدا و سیمای مرکز استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: فرآیند داوری نیز در هشتم آذرماه به صورت زنده برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی گفت: هفت نفر در بخش آقایان و چهار نفر در بخش بانوان در این مرحله از مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور خواهند داشت؛ همچنین یک گروه تواشیح نیز در این مرحله حضور دارد.

وی با اشاره به اسامی نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در این مسابقات در بخش بانوان گفت: در رشته حفظ ۲۰ جزء منیره خدابنده، در رشته حفظ كل الهام پورباقر، در رشته قرائت ترتیل ام‌البنین طالبی و در رشته قرائت تحقیق مهری سلیمی به نمایندگی از استان حضور دارند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اسامی نمایندگان آذربایجان شرقی در بخش آقایان گفت: در رشته حفظ كل میلاد عاشقی و سینا طباخی، در رشته حفظ 20 جزء محمدمهدی ظهوری، در رشته قرائت تحقیق محمدحسین نقی‌زاده و هادی بنازاده، در رشته قرائت ترتیل غلامرضا قوچی و در رشته اذان اکبر قنبرزاد در این مرحله از مسابقات، حضور دارند.

مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی در پایان اظهار کرد: در رشته تواشیح نیز گروه تواشیح نصر از استان در مرحله کشوری مسابقات حضور خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha