اعلام زمان برگزاری مسابقات سراسری قرآن در کردستان
کد خبر: 3933234
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

اعلام زمان برگزاری مسابقات سراسری قرآن در کردستان

مدیرکل اوقاف استان کردستان از برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن به صورت آنلاین در مرکز استان کردستان خبر داد و گفت: ۱۸ و ۲۰ آبان‌ماه به عنوان زمان برگزاری این مسابقات در استان کردستان تعیین شده است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف‌ و‌ امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت انلاین در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاریخ برگزاری مسابقات بانوان در سراسر کشور از ۱۸ آبان لغایت ۲۳ آبان خواهد بود که استان ها به تفکیک جدول زمانبندی، به اجرای مسابقه به صورت زنده (آنلاین) در مراکز استان می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف استان کردستان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با همکاری صدا و سیمای استان کردستان بیان کرد: هفت نفر از برگزیدگان مرحله استانی این دوره از رقابت‌های قرآنی جواز شرکت در مرحله کشوری را دارند. از این تعداد پنج نفر آقا و دو نفر بانو هستند که این دوره از مسابقات در روزهای 18 و 20 آبان‌ماه به شیوه جدید ضبط و جهت داوری به سازمان مرکزی ارسال خواهد شد.

حجت‌الاسلام کاروند، زمان برگزاری این مسابقات در استان کردستان در بخش بانوان را ۲۰ آبان ماه دانست و اعلام کرد: زمان برگزاری مسابقات بخش آقایان که با همکاری صدا و سیما در استودیو صداوسیمای استان‌ها اجرا و ضبط می‌شود، از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۲ آبان‌ماه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری مسابقات بخش برادران در استان کردستان ۱۸ آبان ماه است، افزود: این مسابقات در آذرماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، این بخش داوری خواهد شود.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه نمایندگان استان کردستان در هشت رشته این دوره از مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند، یادآور شد: چهار نفر در بخش آقایان و دو نفر در بخش بانوان در این مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha