رئیس جهاددانشگاهی یاور وقف شناخته شد
کد خبر: 3930373
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

رئیس جهاددانشگاهی یاور وقف شناخته شد

در همایش یاوران وقف از رئیس جهاددانشگاهی به دلیل راه‌اندازی مزرعه دام سنگین فناوری تکثیر دام مرغوب و بذر‌های هیبریدی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، در همایش یاوران وقف که امروز سه‌شنبه 29 مهرماه، در سالن شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی کشور تجلیل به عمل آمد.

طیبی به دلیل راه‌اندازی مزرعه دام سنگین و فن‌آوری‌ تکثیر نژادهای دام مرغوب و تولید فناوری بذرهای هیبریدی در جهاددانشگاهی مورد تقدیر قرار گرفت.

طیبی در سخنانی با اشاره به فناوری تولید جنین‌های مرغوب در جهاددانشگاهی، گفت: در زمینه محصولات دامی و لبنی دچار وابستگی‌ هستیم، چرا که دامداری‌ها کیفیت نازلی دارند به همین دلیل جهاددانشگاهی به فکر راه‌اندازی تکنولوژی تکثیر نژادهای مرغوب دام‌ها افتاد و توانست دانش این تکنولوژی را به دست آورد.

طیبی افزود: در زمینه تجاری‌سازی این دام‌ها نیازمند منابع بودیم که در تفاهم‌نامه‌ای با اوقاف توانستیم محصولات دامی مرغوب را تجاری‌سازی کنیم.

وی یادآور شد: با کمک‌های رهبر معظم انقلاب و تفاهم‌ همکاری با سازمان اوقاف در حال راه‌اندازی تولید تکنولوژی بذرهای هیبریدی هستیم‌.

انتهای پیام
captcha