راه‌های دستیابی به صبر و شکیبایی
کد خبر: 3926872
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
در خطبه‌های نماز جمعه گله‌دار مطرح شد؛

راه‌های دستیابی به صبر و شکیبایی

امام جمعه گله‌دار و اسیر گفت: شناخت طبیعت دنیا، برداشت درست انسان از زندگی، خداباوری و اعتقاد به پاداش خداوند از راه‌های دستیابی به صبر و شکیبایی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد گنجی، امام جمعه گله‌دار و اسیر استان فارس، 11 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این منطقه ضمن سفارش به تقوای الهی و با اشاره به آثار صبر و شکیبایی، اظهار کرد: خداوند متعال سرنوشت انسان را چنان مقدر فرموده است که زندگی انسان با رنج و کوشش همراه است و در این دنیا کامیابی بدون رنج، سلامتی بدون بیماری، شادمانی بدون اندوه، رفاه بدون دردسر، دیدار بدون فراق، وصل بدون هجران، آرامش بدون هراس وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در قرآن مجید، صبر و مقاومت کلید ورود به بهشت برشمرده شده است، گفت: شناخت طبیعت دنیا، برداشت درست انسان از زندگی، خداباوری و اعتقاد به پاداش خداوند از راه‌های دستیابی به صبر و شکیبایی است.

امام جمعه گله‌دار با اشاره به سالروز هجرت امام(ره) از عراق به پاریس در ۱۳ مهرماه سال ۱۳۵۷ و گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و همچنین تبریک روز ۱۳ مهرماه به سبزپوشان نیروی انتظامی، بیان کرد: اهمیت نیروی انتظامی از مٲموریتی است که برعهده این قشر تلاشگر است، تأمین امنیت و آرامش جامعه که این مسئولیت بسیار خطیر و حساس است.

وی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: امیدواریم با نابودی ویروس منحوس کرونا مشتاقان و زائران اربعین بتوانند در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور به هم رسانند.

امام جمعه گله‌دار با گلایه از گرانی‌های اخیر، گفت: 90 درصد مردم جامعه دچار مشکل هستند و این گرانی‌ها به شدت مردم را آزار می‌دهد، از مجلس انقلابی انتظار می‌رود با همکاری دولتمردان مشکلات و گرفتاری‌های مردم را حل و فصل کند.

حجت‌الاسلام گنجی ضمن سپاس از مشارکت خیراندیشان و نیکوکاران در کمک به افراد تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی، خواستار ایجاد راه‌اندازی انجمن جامعه معلولین در منطقه شد.

عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha