جوامع غربی پیام آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم را دریافت کرده‌اند
کد خبر: 3921089
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
معاون فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی؛

جوامع غربی پیام آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم را دریافت کرده‌اند

معاون فرهنگی – تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه گفت: علی‌رغم تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار علیه اسلام، امروز شاهدیم که در متن جوامع کشور‌های غربی، پیام آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم و استکبار طنین‌انداز شده است.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرکریمی قدوسی، معاون فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی در مراسم آغاز دوره دانش‌افزایی بصیرتی سلسله مباحث گفتمانی بیانیه گام دوم انقلاب که با حضور مدیران تشکل‌های فرهنگی جامعةالمصطفی برگزار شد، تصریح کرد: طرح مباحث روز برای طلاب، از موضوعات مهمی است که همواره در دستور کار معاونت فرهنگی- تربیتی المصطفی قرار داشته است؛ در این دوره‌ها از نظرها، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های دوستان برای ارتقای سطح دوره‌های پیش رو استفاده خواهیم کرد.

وی به دسیسه‌های شوم دشمن برای کاهش سرعت حرکت توفنده انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: علی رغم تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار علیه اسلام، امروز شاهدیم که در متن جوامع کشور‌های غربی، پیام آزادی‌خواهی، مبارزه با ظلم و استکبار طنین‌انداز شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی بیدار‌گری را زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: جوامع بشری باید نسبت به شرایط و موقعیت اجتماعی و سیاسی خود و نیز نقش و حرکتی که باید در جهت آزادی و عدالت‌خواهی دنبال شود واقف بوده، به فراهم‌سازی زمینه‌های ظهور حجت خدا توجه روز افزونی داشته باشند.

معاون فرهنگی- تربیتی المصطفی آزادی خواهی، عدالت‌طلبی، معنویت جویی و حرکت در مسیر بندگی خداوند متعال را پیام اهل بیت‌(ع)، درس عاشورا و آموزه تمام انبیای الهی دانست و خاطرنشان کرد: تا حاکمیت طاغوت پابرجا باشد، زمینه برای عبودیت و بندگی خداوند متعال شکل نخواهد گرفت؛ از این رو، تمام انبیای الهی همواره به دنبال آزادی ملت‌ها و امت‌ها از بندگی شیاطین انس و جن و سوق دادن آن به سمت بندگی ذات اقدس الهی بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی با بیان اینکه قرآن کریم بیش از هفتاد مرتبه از شخصیت و سیاست و تفکر فرعونی یاد کرده، اظهارکرد: قرآن کریم بر رهایی انسان از بندگی غیر خدا، آزادی از ابتلا و هوا‌های نفسانی و قدرت‌های شیاطین بیرون تأکید می‌کند.

انتهای پیام
captcha