بازگشایی مدرسه تلویزیونی ایران همزمان با آغاز سال تحصیلی
کد خبر: 3920960
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

بازگشایی مدرسه تلویزیونی ایران همزمان با آغاز سال تحصیلی

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مدرسه تلویزیونی ایران از سه شبکه سیما از جمله شبکه قرآن و معارف روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با بازگشایی مدارس، مدرسه تلویزیونی ایران، پخش خود را از سه شبکه قرآن، آموزش و چهار از امروز، شنبه، 15 شهریورماه آغاز می‌کند.

مدرسه تلویزیونی ایران در شبکه قرآن، روزانه ۳ ساعت برنامه خواهد داشت و از یکشنبه، 16 شهریورماه، آموزش دروس تخصصی رشته علوم و معارف اسلامی را از ساعت 15 تا 17 در دستور کار خواهد داشت.

دروس اصول عقائد، اخلاق، تاریخ اسلام و عربی هر روز به صورت زنده از تاریخ 16 شهریورماه ساعت 15 تا 17 پخش می‌شود و از 22 شهریور نیز دروس قرآن و پیام‌های آسمانی از پیش‌دبستان تا مقطع ششم روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود. انس با قرآن کودکان پیش دبستان، شنبه‌ها ساعت 11 و آموزش قرآن اول دبستان ساعت 11:30 پخش می‌شود.

یکشنبه‌ها در ساعت 11 هدیه‌های آسمان دوم ابتدایی، در نیم‌ساعت بعدی آموزش قرآن دوم ابتدایی، و دوشنبه‌ها نیز هدیه‌های آسمانی چهارم ابتدایی و آموزش قرآن سوم ابتدایی از این شبکه پخش می‌شود.

سه‌شنبه‌ها به آموزش قرآن چهارم ابتدایی و هدیه‌های آسمان سوم ابتدایی و چهارشنبه‌ها به هدیه‌های آسمان و آموزش قرآن پنجم اختصاص دارد. روزهای پنجشنبه نیز دروس قرآن مقطع ششم تدریس می‌شود.

مدرسه تلویزیونی ایران در شبکه قرآن و معارف سیما، هماهنگ با شورای آموزش سازمان صداوسیما و وزارت آموزش و پرورش تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha