راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه شهدای علقمه در قم
کد خبر: 3920429
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
از سوی مؤسسه بیت‌الاحزان انجام گرفت؛

راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه شهدای علقمه در قم

صندوق قرض‌الحسنه شهدای علقمه به همت مؤسسه بیت‌الاحزان استان قم راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا لیمویی، مسئول مؤسسه بیت‌الاحزان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به اینکه عنوان قرارگاه بیت‌الاحزان شهدای گمنام قم به قرارگاه فرهنگی ـ جهادی شهدای علقمه تغییر یافته است، اظهار کرد: این اسم به دلیل هماهنگی فعالیت‌های جهادی با مشی شهدای راه علقمه و یاران اباعبدالله الحسین(ع) و در راستای فعالیت جهادی قرارگاه در ایام کرونایی انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای این قرارگاه بانوان هستند، تصریح کرد: حضور بانوان جهادی در بیمارستان فرقانی به منظور کمک به بیماران کرونایی، تهیه اقلام بهداشتی و 200 بسته غذایی، تهیه ماسک و گان پزشکی و توزیع آن، طبخ عذا و توزیع میان خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون از دیگر فعالیت‌های این قرارگاه در ایام محرم بوده است.

مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ و مفاهیم یکساله کل قرآن کریم امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه به دلیل وضعیت قرمز استان قم در ایام کرونایی، کلاس‌های حضوری تعطیل است، اظهار کرد: در حال حاضر کلاس‌ها به صورت مجازی و در بستر پیام‌رسان‌ها پیگیر می‌شود، بنابراین علاقه‌مندان به فعالیت‌های جهادی و فرهنگی با فراغ بال و آسودگی خیال می‌توانند به این موضوعات بپردازند.

لیمویی همچنین از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه شهدای علقمه خبر داد و گفت: این صندوق ویژه بانوان عضو قرارگاه است که می‌توانند با پرداخت حق عضویت ماهیانه در این صندوق عضو و در انتظار دریافت وام و تسهیلات قرض‌الحسنه بمانند.

وی تصریح کرد: مسئولیت قرارگاه فرهنگی ـ جهادی شهدای علقمه مؤسسه بیت‌الاحزان برعهده فاطمه علی‌محمدی است.

یادآور می‌شود، قرارگاه بیت‌الاحزان از مردادماه امسال با توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره کمک مؤمنانه و اجرای طرح مواسات و همدلی راه‌اندازی شد.

انتهای پیام
captcha