مؤسسه قرآنی الزهرا(س) اسلام‌آباد غرب در آستانه تعطیلی
کد خبر: 3917482
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

مؤسسه قرآنی الزهرا(س) اسلام‌آباد غرب در آستانه تعطیلی

مؤسسه قرآنی الزهرا(س) اسلام آباد غرب به دلیل مشکلات مالی در ایام کرونا و کاهش استقبال عموم در آستانه تعطیلی است.

به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت الزهرا(س)، از ابتدای امسال به دلیل شیوع کروناویروس و افزایش اجاره‌بها، در مرز تعطیلی قرار گرفته است.

از جمله برنامه‌های این مرکز پیش از شیوع کرونا، برگزاری دوره‌های آموزشی روخوانی، روان‌خوانی قرآن، حفظ، احکام اسلامی، کارگاه‌های مشاوره خانوادگی، دوره‌های آموزش مهد و پیش‌دبستانی قرآنی ویژه نونهالان بود که به صورت حضوری در مؤسسه برپا می‌شد.

بتول موذون، مدیر مؤسسه الزهرا(س) اسلام‌آباد غرب با اشاره به وضعیت مؤسسه که در آستانه تعطیلی قرار گرفته است، گفت: برای برگزاری دوره‌های آموزش قرآن ویژه بزرگسالان و همچنین ثبت نام سال تحصیلی جدید در مرکز آموزش پیش‌‌دبستان و مهد قرآن، چاپ و نصب تبلیغات در سطح شهر انجام شد، اما متاسفانه تاکنون استقبالی صورت نگرفت. مؤسسه در ایام کرونا هیچ درآمدی نداشته و برای حمایت به اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه و سایر نهادهای مرتبط مراجعه داشته، اما پاسخی دریافت نکرده است.

از آنجایی که قرار بود تسهیلات یک میلیون تومانی به مؤسسات قرآنی متضرر از کرونا برسد، اما با گذشت چندین ماه، هیچ مبلغی به مؤسسه الزهرا(س) نرسیده است.

این مؤسسه از سال 1392 با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد، اما به دلیل مشکلات مالی، عدم حمایت مسئولان و کاهش استقبال از کلاس‌های آموزشی، در آستانه تعطیلی است.

انتهای پیام
captcha