اعلام ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن سیما در ایام حج
کد خبر: 3913212
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

اعلام ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن سیما در ایام حج

شبکه قرآن و معارف سیما، امسال در حج ابراهیمی که حاجیان امکان تشرف به سرزمین وحی را ندارند، دل‌های مردم را در بیت‌الله الحرام مُحرم می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ برنامه‌های حج امسال با توجه به عدم تشرف حاجیان به سرزمین وحی، به صورت ویژه در شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

بر این اساس، پخش مستند میقات ویژه ایام حج تمتع سال گذشته، ساعت 14 و دعای ندبه از مسجد مقدس جمکران به صورت زنده ساعت 7 روز جمعه از برنامه‌های شاخص شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام است.

در روز عرفه ویژه‌برنامه‌ای با قرائت دعای روز عرفه با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر اسلامی‌فر و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و ذکر توسل احمد واعظی از ساعت 14:30 تا 20:15 به صورت زنده از حرم مطهر رضوی به روی آنتن می‌رود.

در شب عید قربان نیز مراسم دعا و استغاثه به ساحت امام زمان(عج) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در حرم مطهر رضوی از ساعت 1 تا 3:15 بامداد به صورت زنده پخش خواهد شد.

در روز عید قربان نیز ارتباط زنده با حرم حضرت معصومه(س) از ساعت 12 تا 13 و ارتباط زنده از حرم مطهرامام رضا(ع) ساعت 17 تا 18 با حضور کارشناسان معارفی و دینی در دستور کار شبکه قرآن و معارف سیما قرار دارد.

انتهای پیام
captcha