تأکید معاون قرآن و عترت ارشاد بر برگزاری انتخابات سالم اتحادیه‌های قرآنی
کد خبر: 3911190
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸

تأکید معاون قرآن و عترت ارشاد بر برگزاری انتخابات سالم اتحادیه‌های قرآنی

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اظهار کرد: وظیفه همه ما این است که در نهایت همدلی و برادری، در روند برگزاری انتخابات سالم و باشکوه اتحادیه کشوری موسسات فرهنگی قرآن و عترت، نقش‌آفرینی کنیم.

تاکید بر برگزاری انتخابات سالم اتحادیه‌های قرآنی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست مدیران استانی اتحادیه‌های موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سراسر کشور در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

در بخشی از این نشست، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی بر روند برگزاری انتخابات سالم و باشکوه اتحادیه‌های تشکل‌ها و موسسات فرهنگی قرآن و عترت تأکید کرد و گفت: وظیفه همه ما این است که در نهایت اخوت و برادری ایمانی و با رعایت انصاف و عدالت، در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه نقش‌آفرینی کنیم.

وی با تأکید بر به رسمیت شناختن دو اتحادیه موجود گفت: از نظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تا روز سوم مردادماه سال جاری که روز برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری تشکل‌ها و موسسات فرهنگی قرآن و عترت است، با هر دو اتحادیه موجود همکاری کامل ادامه خواهد داشت.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأکید بر بهره‌گیری و لزوم همکاری با اتحادیه‌های استانی از سوی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: انتظار می‌رود ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها نیز با همین رویکرد با هر دو اتحادیه تعامل و همکاری مناسب داشته باشند.

یادآور می‌شود، انتخابات اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری تشکل‌های قرآنی در سوم مردادماه ۱۳۹۹ در سراسر ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha