رادیو قرآن را با «موج مخاطب» بشناسید
کد خبر: 3909732
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

رادیو قرآن را با «موج مخاطب» بشناسید

برنامه جدید «موج مخاطب» با رویکرد اطلاع‌رسانی و با توجه به مطالبات مخاطبان طی روزهای پنجشنبه هر هفته به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، برنامه جدید‌ «موج مخاطب» با رویکرد اطلاع‌رسانی و با توجه به مطالبات مخاطبان، طی روزهای پنجشنبه هر هفته از رادیو قرآن پخش می‌شود.

در موج مخاطب به موضوعات مختلف معارفی و تبیین عملکرد بخش‌ها و گروه‌های مختلف شبکه برای مخاطبان، استفاده از ظرفیت تعاملی سایت، شبکه‌های اجتماعی و راه‌های ارتباطی از جمله تلفن گویای شبکه پرداخته می‌شود.

معرفی برنامه‌های رادیو قرآن اعم از برنامه‌های زنده و تولیدی، پاسخگویی مطالبات مخاطبان رادیو قرآن (از طریق راه‌های ارتباطی) و همچنین، پخش تلاوت‌های ناب هدف اصلی این برنامه است.

گفت‌وگو با مدیران گروه‌های برنامه‌ساز و اطلاع‌رسانی برنامه‌های جدید در ایام و مناسبت‌های مختلف، ارتباط با گزارشگران مراکز شهرستان‌ها و اطلاع از برنامه‌های مراکز مختلف از دیگر بخش‌های برنامه خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی محبوبه کلانتر و اجرای آدینه الهیاری روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۷:۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha