پذیرش حافظان قرآن در دانش‌سرای باقرالعلوم(ع) استهبان
کد خبر: 3906789
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

پذیرش حافظان قرآن در دانش‌سرای باقرالعلوم(ع) استهبان

دوره آمادگی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث ویژه حافظان قرآن، در دانش‌سرای علوم قرآن و حدیث باقر العلوم(ع) استهبان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره آمادگی کنکور کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث ویژه حافظان کل در دانش‌سرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع) استهبان با همکاری مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالح محبی، معاون آموزش آقایان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اظهار کرد:‌ «به این طریق شرایطی برای حافظان ایجاد کردیم تا زمینه‌ای برای آمادگی بهتر آنها با دروس علوم قرآنی و همچنین مرور محفوظات و آشنایی با نکات تفسیری و مفاهیم قرآن فراهم شود».

تسلط به حفظ 20 جزء و تسلط حدودی به مفاهیم آیات، شرط سنی 15 تا 35 سال، عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سیکل از جمله شرایط شرکت در این دوره است. این دوره ویژه بانوان و به صورت شبانه‌روزی برگزار خواهد شد، اما مانعی برای متقاضیانی که امکان حضور شبانه‌روزی ندارند، نیست.

واجدین شرایط تا پایان تیرماه فرصت دارند تا در دوره آمادگی فوق ثبت نام کنند و دوره نیز به مدت حدود هشت ماه از ابتدای مردادماه آغاز خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی مؤسسه بیت‌الاحزان به نشانی http://beytolahzan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha