انتخاب اعضای حقیقی و مسئولان کمیته‌های ستاد عالی مسابقات قرآن
کد خبر: 3906034
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷

انتخاب اعضای حقیقی و مسئولان کمیته‌های ستاد عالی مسابقات قرآن

در جلسه چهل‌وهفتم ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور چهار عضو حقیقی و چهار مسئول کمیته‌های ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور معرفی شدند.

انتخاب اعضای حقیقی و مسئولین کمیته‌های ستاد عالی مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار ایکنا، در چهل‌وهفتمین جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور که صبح امروز، اول تیرماه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، برای مشخص شدن اعضای حقیقی و نیز مسئولان کمیته‌های مختلف این ستاد رأی‌گیری شد.

در این بخش رحیم خاکی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن، محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن و علی‌اکبر توپچی، رئیس پیشین فرهنگ‌سرای قرآن و معصومه آگاهی، فعال قرآنی با بیشترین آراء به عنوان اعضای حقیقی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن معرفی شدند.

از دیگر افرادی که در این بخش نامزد عضویت در ستاد عالی هماهنگی مسابقات شده بودند، می‌توان به محمد خواجوی، پیشکسوت قرآنی کشور، ‌ذبیح‌الله روحی، معاون اداره کل آموزش و مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و حوریه عقبایی، پیشکسوت قرآنی کشورمان اشاره کرد.

 


گزارشی از مباحث جلسه چهل‌وهفتم ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور

گزارش تصویری جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور

تجلیل از ۱۰ دستگاه برگزارکننده مسابقات قرآن در سال ۹۸


همچنین پس از رأی‌گیری برای معرفی مسئولان کمیته‌های مختلف، کریم دولتی، مسئول کمیته نظارت و ارزیابی، عباس سلیمی، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات، ولی یاراحمدی، کمیته طرح و برنامه و احمد حاجی‌شریف، ‌کمیته علمی و فنی معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha