اعلام اسامی برگزیدگان دوره چهارم «نفس‌های طلایی»
کد خبر: 3904025
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

اعلام اسامی برگزیدگان دوره چهارم «نفس‌های طلایی»

اسامی نفرات برگزیده دوره چهارم مسابقه «نفس‌های طلایی» که در رادیو قرآن برگزار می‌شود اعلام شد.

به گزارش ایکنا، اسامی نفرات برگزیده دوره چهارم مسابقه «نفس‌های طلایی»، که از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود، اعلام شد. دوره چهارم مسابقه نفس‌های طلایی در دو سبک استاد محمد اللیثی و سعید مسلم برگزار شد. متقاضیان تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت داشتند که تلاوت‌های خود را از طریق وب‌سایت شبکه رادیویی قرآن ارسال کنند.

در این مسابقه هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیک‌ترین شیوه به سبک آن قاری، اجرا و فایل صوتی خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند.

مسعود لطفی، حمیدالله فیاض در سبک مرحوم محمد اللیثی؛ مهدیار گودرزی و محمدسعید علم‌خواه در سبک مرحوم سعید مسلم؛ سیدعلی آشتیانی و محسن فرخ‌پور برندگان دوره چهارم مسابقه نفس‌های طلایی هستند.

یادآور می‌شود، دوره پنجم مسابقه نفس‌هایی طلایی هم‌اکنون در دو سبک استاد مصطفی اسماعیل و متولی عبدالعال در حال برگزاری است. همچنین، مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha