نگاهی به فعالیت‌های مرکز خیریه بین‌الحرمین در طرح «باران همدلی»
کد خبر: 3898094
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

نگاهی به فعالیت‌های مرکز خیریه بین‌الحرمین در طرح «باران همدلی»

مرکز خیریه مؤسسه بین‌الحرمین شاهرود در ماه رمضان برنامه‌های متنوعی را در قالب طرح «باران همدلی» انجام داده است.

به گزارش ایکنا؛ از ابتدای شیوع ویروس کرونا و فرارسیدن ماه رمضان، همچنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به مساوات و کمک مومنانه، مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود در قالب طرح «باران همدلی»، با مساعدت خیرین و مرکز خیریه،  فعالیت‌های معیشتی و بهداشتی را به‌صورت شبانه‌روزی اجرا کرد.
در این مدت، چند مرحله ضد‌عفونی معابر و منازل انجام گرفته است. در کنار این اقدامات، کمک‌های مردمی برای کمک به افراد کم‌بضاعت جمع‌آوری شد.
پس از شناسایی افراد بی‌بضاعت و حمایت از افرادی که به دلیل شیوع بیماری کرونا به مشکل برخورده‌اند، بیش از 200 بسته ارزاقی و بهداشتی معیشتی در منطقه تهیه و توزیع شد.
این بسته‌های ارزاق و بهداشتی شامل برنج، گوشت، تن ماهی، حبوبات، روغن، ماکارونی به همراه ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده دست و سطوح است که از سوی مرکز خیریه موسسه در منطقه توزیع شد.
این فعالیت‌ها برای مقابله با ویروس کرونا ادامه دارد و مرحله توزیع و پخش اقلام غذایی ویژه ماه مبارک رمضان (ضیافت افطاری و سحری) هم در حال اجرا است.

در ادامه فعالیت‌های همدلی می‌توان به توزیع 300 پرس غذای گرم در سحر پانزدهم ماه رمضان و میلاد با سعادت امام حسن(ع) با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی، بین خانواده‌های نیازمند اشاره کرد.

همچنین همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل البیت، امام حسن مجتبی(ع) نانوایی‌های شهرستان با همکاری و مساعدت مرکز خیریه مؤسسه، حداقل ده هزار قرص نان صلواتی را پخش و توزیع کردند.

انتهای پیام
captcha