توزیع یك هزار بسته معیشتی میان نیازمندان عشایر فارس / هیچ مورد ابتلا به كرونا نداشتیم
کد خبر: 3894436
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

توزیع یك هزار بسته معیشتی میان نیازمندان عشایر فارس / هیچ مورد ابتلا به كرونا نداشتیم

رزمایش «کمک مؤمنانه» با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا در میان جامعه عشایری فارس با توزیع یک هزار بسته معیشتی آغاز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، عیسی افسری، فرمانده سپاه عشایر فارس امروز، 7 اردیبهشت‌ماه در حاشیه آغاز رزمایش «كمك مؤمنانه» این ناحیه از سپاه گفت: سپاه عشایر استان فارس در راستای کمک به اقشار نیازمند و در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عمل شدند و بسته‌های معیشتی را برای کمک به نیازمندان عشایر کوچ‌رو تدارک دیدند.

وی با بیان اینكه رزمایش کمک مومنانه سپاه عشایر در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست یک‌هزار بسته معیشتی توزیع شد، افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان و در مرحله دوم تعداد یک‌هزار بسته دیگر نیز تهیه و بین خانوار‌های کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

افسری با اشاره به ارزش بسته‌های معیشتی ادامه داد: ارزش بسته‌های تهیه شده بیش از ۲۰۰ هزار تومان بوده که با استفاده از ظرفیت خیران جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه عشایر استان فارس اظهار كرد: بسته‌های معیشتی برای هر خانوار شامل مواد پروتئینی از جمله گوشت، روغن، برنج، خرما، رب گوجه، ماکارانی و برخی کالا‌های دیگر است.

وی تأكید کرد: کمک به اقشار مختلف مردم و خدمت‌رسانی به جامعه همواره از اولویت‌های سپاه عشایر است که در این راستا نیز در حد امکانات خود، مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

به گفته افسری، بسیجیان عشایر و گروه‌های جهادی اقدام به راه‌اندازی چهار کارگاه تولید ماسک و دستکش یک‌بار مصرف کردند که تمام محصولات این کارگاه‌ها به‌صورت رایگان میان عشایر توزیع شده است.

فرمانده سپاه عشایری همچنین از توزیع 50 هزار اقلام بهداشتی میان عشایر خبر داد و گفت: هیچ موردی از ابتلای عشایر کوچ‌رو به ویروس کووید۱۹ گزارش نشده است.

انتهای پیام
captcha