پخش روایت‌های شنیدنی از مادران شهدا در «راه مادری»
کد خبر: 3894419
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

پخش روایت‌های شنیدنی از مادران شهدا در «راه مادری»

مجموعه مستند «راه مادری» کاری از گروه مستند روایت فتح و به کارگردانی امیر سبحان جعفری سعادتمند روایتی شنیدنی از مادران شهدا است.

پخش روایت‌های شنیدنی از مادران شهدا در «راه مادری»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی گروه مستند روایت فتح، در ایام ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۱۹:۵۵ از شبکه افق بیننده مستند راه مادری باشید.

امیرسبحان جعفری سعادتمند، مستندساز و کارگردان مجموعه «راه مادری» گفت: به عنوان یک مستندساز باید خلأهای جامعه‌ام را بشناسم و بدانم جامعه به چه مواردی بی‌توجه شده و من مردم را متوجه و متمرکز آن موضوعات بکنم. دغدغه اصلی من سیر و سلوک شهدا و زندگی مادران شهدا است، کنکاش زیادی برای رسیدن به یک آن برای ارائه این قصه به آیندگان دارم.

وی در ادامه بیان کرد: تمام تلاش من پیگیری ساخت این گونه مستندات است. این جواهرات آرام آرام با خاطراتشان زیر خاک مدفون می‌شوند و ما با این خاطرات می‌توانیم در آینده انسان بسازیم، هر کدام از این مادران می‌توانند بیانگر راهی باشند که از فاطمه زهرا(س) نشئت گرفته است، به همین دلیل در مسیر تولید این مستند برای تک تک قسمت‌ها تحقیقات کاملی انجام شد.

جعفری سعادتمند با اشاره به نام این مستند گفت: به نظر من مادران هستند که شهدا را پرورش می‌دهند. مادر‌ها می‌توانند مردانی را بیاموزدند که صاحب اتفاقات بزرگ باشند و امتداد همه مادران شهدای ما به حضرت فاطمه زهرا(س) می‌رسد؛ این مسیر «راه مادری» است.

یادآور می‌شود؛ امیرسبحان جعفری سعادتمند در کارنامه مستندسازی خود مجموعه‌های «آن»، «با علی بودن»، «شب بیست و هفتم»، «۱۴ گردان» و ... را دارد و مستند «راه مادری» کاری از گروه مستند روایت فتح از ششم اردیبهشت ماه، در شب‌های ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۱۹:۵۵ از شبکه افق پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha