فراخوان ارشاد مازندران برای دریافت ایده‌های قرآنی
کد خبر: 3894380
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

فراخوان ارشاد مازندران برای دریافت ایده‌های قرآنی

فراخوان دریافت ایده‌های قرآنی با موضوعات و سرفصل‌های مختلف از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منتشر شد.

فراخوان ارشاد مازندران برای دریافت ایده‌های قرآنی

به گزارش ایکنا؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران همزمان با ماه مبارک رمضان و با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و رعایت سلامت عمومی، فراخوان دریافت ایده‌های نو در قالب طرح خانه‌های قرآنی را اجرا می‌کند.

بر همین اساس این اداره کل در نظر دارد به منظور اجرای برنامه‌های فاخر قرآنی و مذهبی از ایده‌های برتر در زمینه‌های مختلف قرآن کریم و معارف اسلامی، با موضوعاتی همچون تقویت انس آحاد جامعه با آموزش‌های قرآن و عترت با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، غنی‌سازی معنوی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوریت خانواده بهره‌مند شود.

از دیگر موضوعات این فراخوان می‌توان به تقویت حضور موثر فعالان حوزه قرآن و عترت در فضای مجازی، معرفی فعالیت‌هایی از قبیل جشنواره‌ها، تولید محتوا و آثار ممتاز موسسات و مراکز قرآنی و اجرای برنامه‌های کتابخوانی با موضوعات دینی و قرآنی در منازل اشاره کرد.

در این فراخوان از علاقه‌مندان درخواست شده است تا 10 اردیبهشت‌ماه ایده‌های خود را ارسال کنند. به پنج ایده برگزیده، هدایایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha