نام‌نویسی مرحله دوم مدرسه تلفنی تفسیر قرآن آغاز شد
کد خبر: 3894341
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
از سوی دارالقرآن خانه کارگر؛

نام‌نویسی مرحله دوم مدرسه تلفنی تفسیر قرآن آغاز شد

نام‌نویسی مرحله دوم مدرسه تلفنی تفسیر قرآن کریم از سوی دارالقرآن خانه کارگر آغاز شد.

به گزارش ایکنا، پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیر حضوری دارالقرآن خانه کارگر، ثبت‌ نام مرحله دوم مدرسه تلفنی تفسیر قرآن‌ آغاز شد.

فعالیت این مدرسه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت کاملا غیر حضوری و تلفنی، در مدت دو سال نسبت به مباحث تفسیر قرآن مسلط شوند.

شکل اجرای این طرح به این حالت است که ابتدا یک آزمون تعیین سطح از افراد گرفته می‌شود. سپس، برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته و در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم، هفته‌ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی نقاط ضعف و قوت ایشان را جویا می‌شوند.

محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر در مورد بسته‌های آموزشی این مدرسه اظهار کرد: در کنار آموزش‌های تلفنی، یک بسته شامل شش جلد کتاب تفسیر ذکر مبارک، یک دفتر برنامه‌ریزی و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی، طی دو سال در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می‌توانند نسبت به تفسیر قرآن مسلط شوند.

وی در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir /ketabequran مراجعه کنند. همچنین، علاقه‌مندان برای ثبت ‌نام می‌توانند تا 29 اردیبهشت‌ماه جاری عدد 2 را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا اینکه با شماره تلفن ۶۶۹۷8001- ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha