گفت‌وگوی اینترنتی رئیس سازمان دارالقرآن با مدیران امور قرآنی استان‌ها
کد خبر: 3891667
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

گفت‌وگوی اینترنتی رئیس سازمان دارالقرآن با مدیران امور قرآنی استان‌ها

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم صبح امروز، 26 فروردین‌ماه، نشستی را از طریق ویدئوکنفرانس با مدیران امور قرآنی استان‌های کشور برگزار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی، مدیر اداره ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم، در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، صبح امروز، 26 فروردین‌ماه، جلسه‌ای را از طریق ویدئوکنفرانس با رؤسای ادارات امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان‌ها شامل موضوعاتی درباره فعالیت‌های سازمان و مؤسسات مردمی وابسته داشت.

وی افزود: در این جلسه از تلاش‌های مؤسسات مردمی با هدایت ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها در تهیه و تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی، کمک به ضدعفونی کردن اماکن و مراکز دینی و عمومی شهر، توزیع مواد شوینده و بهداشتی و بسته‌های غذایی جهت اهدا به نیازمندان در مناطق محروم قدردانی شد.

شفیعی اظهار کرد: اعلام سیاست‌های سازمان در سال جدید، بررسی عملکرد استان‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآن در شهرها و روستاها و خیّران، هماهنگی درباره نحوه فعالیت‌های قرآنی در سال جدید با توجه به شرایط ویژه کشور، تشریح کلیات طرح‌های سازمان و کلیات بودجه سازمان در سال 99 و تغییرات صورت گرفته در طرح‌ها و برنامه‌های ملی و استانی به ویژه توجه به افزایش بودجه استان‌ها از دیگر محورهای این نشست بود.

مدیر اداره ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن تصریح کرد: کلیات طرح مواسات و انفاق که در پی فرمایش مقام معظم رهبری و با مشارکت مؤسسات، خانه‌های قرآن و جلسات قرآن در کمک به نیازمندان و فقرا تشریح و اعلام شد که برنامه‌های جشنواره مجازی قرآنی طی هفته آینده در سطح کشور به زودی ابلاغ و اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha