رونمایی از 8 جلد کتاب فاخر دفاع مقدس/ برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 5
کد خبر: 3871451
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

رونمایی از 8 جلد کتاب فاخر دفاع مقدس/ برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 5

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون روابط عمومی سپاه استان تهران از برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و بیت‌المقدس 2 در روزهای آینده خبر داد و گفت: در این برنامه از دو تن از فرماندهان این عملیات تجلیل و از هشت جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر سالاروند، معاون روابط عمومی سپاه استان تهران صبح امروز، 24 دی‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و بیت‌المقدس 2 در روزهای آینده خبر داد و گفت: در این برنامه که به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود، از سرداران حسین خالقی و اکبر نوجوان، دو تن  از فرماندهان این عملیات تجلیل به‌عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: در این مراسم ضمن رونمایی از هشت جلد کتاب فاخر در حوزه دفاع مقدس با حضور نویسندگان آن، تألیف کتاب نبرد عملیات‌های لشکر 10 سیدالشهدا(ع) آغاز خواهد شد.
سالاروند با بیان اینکه در این مراسم سردار سرلشکر مصطفی ایزدی، مسئول سایبری قرارگاه خاتم‌الأنبیاء(ص) سخنرانی می‌کند، گفت: تکریم خانواده شهدا و مداحی مداح اهل بیت(ع) امیر عباسی از دیگر برنامه‌های این یادواره است.
معاون روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع) در پایان ضمن دعوت از عموم مردم و بسیجیان ولایت‌مدار، مطرح کرد: این مراسم همزمان با ایام فاطمیه با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان و نویسندگان کتب حوزه دفاع مقدس، روز پنجشنبه، 26 دی‌ماه از ساعت 9:30 تا اقامه نماز ظهر و عصر در حسینیه فاطمة‌الزهرا(س) ستاد سپاه استان تهران واقع در شهر ری، خیابان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.
محمد فرخی
انتهای پیام
captcha